مسئول سازمان بسیج حقوق دانان گفت: : هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی قضایی کشور از ۱۲ تا ۱۵ شهریور برای اولین بار در صنوف مختلف حقوق دانان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۰۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

نشست‌های بیانیه گام دوم تریبون انقلاب است/ برگزاری هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی قضایی در مشهد از ۱۲ تا ۱۵ شهریوربه گزارش روابط عمومی سازمان بسیج حقوق دانان؛ مهدی بهرامیان مسئول سازمان بسیج حقوق دانان در سلسله نشست‌های گام دوم انقلاب که با هدف شناسایی، تحلیل و بررسی و تهیه مجموعه راهکارها و دستورالعمل رفع مشکلات حقوقی_قضایی ایران اسلامی ذیل توجه به ابعاد حقوقی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری سلسله نشست‌های گام دوم انقلاب اسلامی گفتمان سازی است، اما هدف فقط گفتمان سازی صرف نیست چرا که ما تبیین و تشریح را هم در نظر داریم.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در چهل سال دوم خود قرار دارد و در مقطع حساسی قرار گرفته به همین دلیل باید برخی روندها اصلاح شود.

بهرامیان با بیان اینکه در حذف شدن تفکر لیبرالی و اشرافی‌گری از نظام هیچ شکی نیست، افزود: مسئولیت در نظام اسلامی نباید زمینه‌ای برای سوءاستفاده، فساد و عدم پاسخگویی باشد.

مسئول سازمان بسیج حقوق دانان بیان کرد: در چهل سال دوم باید خطاهای خود را اصلاح کنیم که در این زمینه اصل شفافیت بسیار کمک کننده خواهد بود.

بهرامیان با بیان اینکه سلسله نشست‌های بیانیه گام دوم، تریبون انقلاب است، گفت: هفتمین اجلاس نخبگان حقوقی قضایی کشور از ۱۲ تا ۱۵ شهریور برای اولین بار در صنوف مختلف حقوق دانان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: این نشست در راستای احیای حقوق عامه با محورهایی همچون حقوق مقاومت، تحول در دستگاه قضایی و حقوقی برگزار می‌شود و امیدوراریم بتوانیم در تحول در قوه قضاییه مثمرثمر باشیم.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات