سید ساجد یعقوبی
بیست ودومین جشنواره تولیدات مراکز صدا وسیمای استانها در بجنورد خراسان شمالی
هنرمندان و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز اردبیل در بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استانها در بجنورد خراسان شمالی خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۱۲
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱
درخشش هنرمندان و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز اردبیل
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، در این جشنواره که از ۲۵ تا ۲۷ مردادماه در شهر بجنورد برگزار شد، مرکز اردبیل دو تندیس ارزشمند جشنواره را در بخش‌های برترین تهیه کنندگی تلویزیونی خانم مژگان فرزانه و رادیو نما آقای علی نوری بخود اختصاص داد.

در بخش سیما، جایزه بهترین پژوهش برنامه‌های ترکیبی به خانم مژگان فرزانه، جایزه بهترین مجری برنامه‌های ترکیبی به خانم ویدا فرزانه، جایزه بهترین تهیه کنندگی برنامه کودک به خانم لیلا فرجزاده، جایزه بهترین مجری برنامه کودک به خانم نیلوفر همرنگ، جایزه بهترین کارگردانی برنامه‌های ترکیبی به آقای عبدالله عزیزی و جایزه بهترین نورپردازی و تصویربرداری برنامه‌های ترکیبی به آقای رحیم علیزاده اختصاص یافت.

در بخش صدا، جایزه بهترین گزارشگری به خانم سولماز ملکی، جایزه بهترین تهیه کنندگی به خانم الناز عزیزی، جایزه بهترین صدابرداری به آقای قاسم لطفی و جایزه بهترین تهیه کنندگی بخش جنبی به خانم سولماز ملکی داده شد.

در بخش خبر، جایزه و لوح تقدیر بهترین خبرنگاری بخش جنبی را آقای کیوان جعفرزاده و خانم پریسا احدی دریافت کردند و از آقای یعقوب شجاعی خبرنگار آزاد شهرستان پارس آباد به عنوان یکی از خبرنگاران آزاد برتر کشور تجلیل شد.

در بخش موسیقی، جایزه بهترین خوانندگی را آقای افشار موذن زاده و خواننده نوجوان آقای پارسا خائف از آن خود کردند.

در بخش فضای مجازی، جایزه بهترین اپلیکیشن و خلاقیت فضای مجازی به آقای سید مهدی حسین زاده داده شد؛ و در بخش پژوهش، جایزه بهترین مقاله تحقیقی به آقای محمد باقر سپهری اهدا شد.

صدا و سیمای مرکز اردبیل با کسب دو تندیس ارزشمند و ۱۷ عنوان برتر از موفق‌ترین مراکز صدا وسیما در این جشنواره بود.

شامگاه روز گذشته در پایان مراسم اختتامیه این جشنواره پرچم جشنواره بیست وسوم مراکز استان‌ها را که تابستان سال آینده در استان اردبیل برگزار خواهد شد دکتر علی عسگری رییس سازمان صدا و سیما و دکتر دارابی معاون استان‌های رسانه ملی به آقای مهندس بهنام جو استاندار اردبیل و دکتر ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل اهدا کردند.
ارسال نظرات