خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید قاسمی از برگزاری هفت عنوان برنامه در قالب طرح «علی وقف اسلام» به مناسبت عید سعید غدیر در مناطق اسلامشهر، کوی کوثر و حصار امام خمینی(ره) همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۴۰
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

برگزاری 7 عنوان برنامه به همت حوزه شهید «قاسمی» همدان به‌مناسبت عید غدیرمحمد محمدی طالب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: قرارگاه پایگاه کمیل با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهید «سهرابی»، شهید «حصارخانی»، شهید «عدالتی»، «نجف اشرف» و «کمیل» با هدف برگزاری برنامه‌های طرح «علی وقف اسلام» در کوی کوثر تشکیل شد.

وی از برگزاری هفت عنوان برنامه در قالب این طرح خبر داد و بیان کرد: طرح «علی وقف اسلام» به مناسبت عید سعید غدیر با اجرای چند برنامه در مساجد و مدارس کوی کوثر، اسلامشهر و حصار امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید «قاسمی» همدان در ادامه افزود: این برنامه‌ها از روز شنبه 26 مرداد ماه با برگزاری یک نشست بصیرتی در مساجد المهدی(عج) و ابوالفضل(ع) آغاز می‌شود.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های این قرارگاه در دهه ولایت و امامت گفت: برگزاری مسابقات بومی و محلی و جشن شب عید غدیر، برپایی میز خدمت، نمایش فیلم و ارائه مشاوره خانواده از برنامه‌های است که توسط قرارگاه پایگاه کمیل اجرا می‌شود.

محمدی طالب با اشاره به تهیه بسته‌های غذایی و معیشتی و توزیع آن بین نیازمندان بیان داشت: در این برنامه که با عنوان «انبان مولا» اجرا می‌شود قرارگاه پایگاه کمیل اقدام به تهیه بسته‌های غذایی و معیشتی کرده و به وسیله جهادگران گروه‌های جهادی بین نیازمندان مناطق کوی کوثر، حصار امام خمینی(ره) و اسلامشهر توزیع می‌شود.

وی در ادامه گفت:  این طرح با هدف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ غدیر در جامعه، تبیین جایگاه امامت و ولایت، بزرگداشت اعیاد مذهبی و ایجاد فضای معنوی و شاد در این ایام برگزار شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید «قاسمی» همدان اظهار داشت: عید غدیر، عید آل محمد (ص) و ارزشمندترین و والاترین عید اسلام است.

وی ابراز داشت: این روز بزرگ یادآور تعیین امیرالمومنین به دست مبارک رسول اکرم(ص) به امر پروردگارش به امامت و رهبری مسلمین است و باید این فطرت الهی را در دل‌ها زنده کرد و پرده‌های ظلمت و جهالت و تارهای نادانی و غفلت را از دیدگان غافلان برداشت تا بر طریقه حق پایدار شوند و به صراط مستقیم الهی روی آوردند.

انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات