فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بالغ بر ۷۰۰ گروه جهادی در تهران با سفر به استان ها و شهرستان های محروم و آسیب دیده در زمینه محرومیت زدایی فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۸۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در جمع خبرنگاران در سوسنگرد اظهار کرد: جوانان ما در قالب گروه های جهادی سعی دارند با کمک های مردمی و حضور خود محرومیت را از چهره جامعه پاک کنند.

وی با بیان اینکه افراد شرکت کننده در اردوهای جهادی صرفا بسیجی ها نیستند، افزود: افراد شرکت کننده در اردوهای جهادی بسیج، جوانان و نوجوانانی هستند که با هر تفکر و سلیقه ای که هستند، آبادانی کشور و کمک به هموطنان نیازمند برای آنها اهمیت دارد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: مانند زمان جنگ، امروز هم شاهد آن هستیم که جوانان به دور از نگاه ها و سلیقه های سیاسی با حس نوع دوستی و هم دلی در راستای کمک به کشور تلاش می کنند.

سردار یزدی گفت: اکنون بالغ بر ۷۰۰ گروه جهادی فعال در استان تهران وجود دارد که ۵۰ اکیپ آن در شهرستان سوسنگرد مستقر هستند.

۷۰۰ گروه جهادی تهران در زمینه محرومیت زدایی فعالیت می کنند
 

وی با اشاره به ارتباط خوب نیروهای مسلح و مردم در ایران اسلامی، عنوان کرد: دشمنان به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نیروهای مسلح هستند چرا که می دانند این اتحاد بین این دو قشر است که کشور را بیمه کرده است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) افزود: در جهان نیروهای مسلح برای ابر قدرت ها فعالیت می کنند اما در کشور ما شاهد این هستیم که هر زمان مردم نیازی داشتند، ارتش سپاه در کنار مردم بودند.

سردار یزدی در پایان اظهار داشت: در کنار تمام تلاش هایی که نیروهای جهادی این سپاه د کنار همدلی و همراهی مردم در راستای تعمیر و بازسازی منازل آسیب دیده در منطقه دشت آزادگان انجام دادند، در برنامه جشنی که به مناسبت عید بزرگ غدیر خم در این منطقه برگزار شد، تعداد 72 عدد جهیزیه کامل (شامل 17 قلم کالای اساسی) به کمک خیرین تهیه شده و در اختیار زوج های جوان آسیب دیده قرار گرفته شد. 

۷۰۰ گروه جهادی تهران در زمینه محرومیت زدایی فعالیت می کنند

 

ارسال نظرات