مسوولان بیمارستان یون درمانی با حضور در بانک ملت، از مدیرعامل و دیگر دست اندرکاران این بانک خصوصی بابت حمایت از مراحل ساخت این بیمارستان، تجلیل کردند.
کد خبر: ۹۱۶۶۹۹۴
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر اصغر زارعان رییس هیات مدیره بیمارستان یون درمانی( ویژه درمان کودکان سرطانی) در نشست با دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل این بانک، با اشاره به روند خوب پیشرفت این پروژه بیمارستانی، از آن به عنوان پروژه ملی و اقتدارآفرین نام برد و اظهار داشت: این پروژه به لحاظ دانشی و فناوری درمان سرطان، از اهمیت بسزایی برخوردار است که خوشبختانه با حمایت های بانک ملت با قدرت و سرعت خوبی در حال پیشرفت است.
وی از راه اندازی نخستین اتاق درمان بیمارستان یون درمانی در چهارماه آینده خبر داد و با اشاره به این نکته که این بیمارستان دارای سه اتاق درمان خواهد بود، افزود: این بیمارستان در فضایی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع بنا شده و مجوز احداث یک بیمارستان عمومی ۲۰۰ تختخوابی نیز در کنار آن، دریافت شده است.
دکتر زارعان با تاکید بر این نکته که اگر کمک و حمایت دست اندرکاران بانک ملت نبود پروژه به این مرحله از پیشرفت نمی رسید، اضافه کرد: مسوولان بانک ملت وقت گذاشتند و برای پیشرفت مسائل مالی این پروژه فکر کردند و باعث بهبود روند پیشرفت کار شدند.
وی این پروژه را متعلق به کل مردم ایران دانست و ادامه داد: هدف از راه اندازی این بیمارستان، درمان سرطان کودکان با آخرین تکنولوژی های موجود در جهان است که این کار با تکنولوژی پروتون یا یون درمانی و به تازگی کربن درمانی در خارج از کشور شروع شده است.
رییس هیات مدیره بیمارستان یون درمانی با قدردانی از تمامی مدیران و کارکنان بانک ملت، تاکید کرد: کاری که در این بانک در زمینه احداث این بیمارستان انجام شد، کاری سخت و دشوار بود و تلاش دست اندرکاران بانک ملت نشان داد که اگر بخواهیم در کشور کاری را انجام بدهیم حتی در شرایط سخت نیز قادر به انجام آن کار خواهیم بود.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت نیز با اظهار خرسندی از حضور این بانک در پروژه بیمارستان یون درمانی، خدا را بابت این توفیق شکر کرد و گفت: خوشحالم که بانک ملت با کمک دیگر نهادها موفق شده است که این کار مهم و با ارزش را به ویژه در شرایط سخت اقتصادی کنونی، انجام دهد.
وی با بیان این نکته که حمایت از ساخت این بیمارستان در کارنامه مدیران و کارکنان بانک ملت ثبت خواهد شد، ادامه داد: این کار از کارهای ماندگاری است که در هر دو دنیا به کمک ما خواهد آمد.
به گفته مدیرعامل بانک ملت، این بانک تا پایان در کنار مجریان پروژه خواهد بود زیرا معتقدیم که نیت خیر پشت این پروژه است و دعای خیر بیماران سرطانی نیز بدرقه راه دست اندرکاران ساخت این بیمارستان خواهد بود.
دکتر بیگدلی تاکید کرد: خدا را شاکریم که توفیق مشارکت در این پروژه را نصیب بانک ملت کرد و از این پس هم از هیچ کوششی در به سرانجام رسیدن آن، فروگذار نخواهیم کرد.
وی حمایت از ساخت بیمارستان یون درمانی را در اولویت برنامه های بانک ملت ذکر کرد و گفت: ما حمایت از این پروژه را وظیفه انسانی خود می دانیم و امیدواریم که با راه اندازی هرچه سریع تر آن، خیل زیادی از بیماران کشور از خدمات آن بهره مند شوند.
در این نشست، عباس جعفرلو معاون مدیرعامل، طاهرزاده رییس اداره کل بین الملل و حسن کمالوند رییس شعبه مستقل مرکزی بانک ملت نیز حضور داشتند.
 

ارسال نظرات