خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری جشنواره «علی(ع) وقف اسلام» گفت: یکی از برنامه‌های این جشنواره اعزام تیم‌های پزشکی است که این تیم‌ها با حضور در مناطق پیش‌بینی شده اقدام به ویزیت رایگان افراد و تجویز دارو برای آنها کردند.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۱۳
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷

خدمات‌رسانی تیم‌های پزشکی در مناطق هدف همدان به‌مناسبت عید غدیربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی بقایی با بیان اینکه به دنبال اجرای برنامه‌ «علی(ع) وقف اسلام» به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر، میز خدمت در نقاط حاشیه‌ای شهر همدان دایر شد، بیان کرد: میز خدمت در شهرک ولیعصر (عج) و منوچهری با حضور پلیس مبارزه با مواد مخدر، آب و فاضلاب شهری، شهرداران مناطق برگزار شد.

وی با بیان اینکه مسئولان به دغدغه‌ها و درخواست‌های مردمی در این میز خدمت پاسخ دادند، اضافه کرد: مطالبات و درخواست‌های مردمی در این نشست‌ها پیگیری می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه همدان عنوان کرد: بسته‌های حمایتی توسط بسیج سازندگی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان بین اقشار محروم کم برخوردار توزیع شد که این بسته‌ها شامل برنج، روغن، گوشت، قند و شکر بودند که بین اقشار کم درآمد در شهرستان همدان توزیع شد.

وی افزود: همچنین به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم، آئین‌های جشن در هفت نقطه از شهر همدان برگزار شده است.

بقایی یکی از برنامه‌های پیش بینی شده برای جشنواره «علی(ع) وقف اسلام» را اعزام تیم‌های پزشکی اعلام و اضافه کرد: این تیم‌ها با حضور در مناطق پیش‌بینی شده اقدام به ویزیت رایگان افراد و تجویز دارو برای آنها کردند.

وی گفت: ورزش‌ها و بازی‌های بومی محلی همچون لی لی، هفت سنگ، دارت و طناب کشی نیز در دو محله از شهر همدان به منظور ایجاد شادی و نشاط و احیای این بازی‌ها صورت گرفت.

وی اکران فیلم در چهار نقطه از شهر همدان و برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت غدیر خم و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در جشنواره  «علی(ع) وقف اسلام» برشمرد.

جشنواره  «علی(ع) وقف اسلام» از ۲۶ مرداد آغاز شده و ۴۶ عنوان برنامه به مدت هفت روز در هفت محله شامل منوچهری، شهرک ولیعصر(عج)، کوی کوثر، شهرک فرهنگیان، شهرک شهید مدنی، کوی بهشتی، کوی اعتمادیه با مشارکت مردم برگزار می‌شود.

برنامه‌های پیش بینی شده شامل برپایی میز خدمت، اکران فیلم، طرح انبان مولا، مشاوره و ویزیت رایگان، برگزاری بازی‌های بومی و محلی، تبیین موضوع غدیر، نمایش خیابانی، جُنگ شادی و مولودی خوانی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات