سردار علی رزمجو در نشست گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان با امام جمعه بوشهر گفت: تقویت روحیه امیدواری از دستاوردهای گروه‌های جهادی است
کد خبر: ۹۱۶۷۰۱۶
|
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
تقویت روحیه امیدواری از دستاوردهای گروه‌های جهادی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی رزمجو در نشست گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی استان با امام جمعه بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت و با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه بدون کار جهادی، کار سیاسی و تحرک هیچ فایده‌ای ندارد اظهار داشت: فعالیت جهادی برای همه سطوح جامعه در راستای توسعه و پیشرفت نیاز است.

وی با بیان اینکه روش گروه‌های جهادی بر اساس کتب دینی و آیات قرآنی و سیره انبیا و اولیای الهی انجام می‌شود خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و در راستای رفع محرومیت و افزایش توانمندی نقاط محروم خدمات گسترده‌ای انجام داده‌اند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر فعالیت جهادگران و گروه‌های جهادی را فعالیت ایمانی و جهادی دانست و افزود: گروه‌های جهادی در ارائه خدمات گوناگون چشم‌داشتی مادی ندارند و فقط کار بر اساس ایمان، اصول و اعتقادات دینی خدمات ارائه می‌کنند.

سردار رزمجو با تاکید بر نقش مهم گروه‌های جهادی در رفع مشکلات جامعه خاطر نشان کرد: گروه‌های جهادی که در نقاط محروم برای خدمات رسانی حضور فعالی دارند در کوتاه‌ترین زمان به جامعه هدف کمک و خدمات رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی همراه با نشاط، خلاقیت و نوآوری هستند تصریح کرد: گروه‌های جهادی که در عرصه‌های گوناگون هستند توانمندی‌های فردی بسیار بالایی دارند و توان قابل تحسینی در وجود همه آنها وجود دارد.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر توانمندی گروه‌های جهادی را سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی در نقاط مختلف دانست و افزود: تقویت روحیه امیدواری از دیگر دستاوردهای فعالیت‌های گروه‌های جهادی می‌توان قلمداد کرد.

وی با بیان اینکه جوانان فعالیت جهادی را به صورت داوطلبانه انجام می‌دهند خاطر نشان کرد: کشورهای دیگر برای تشکیل تیم‌های واکنش سریع خود سرمایه‌گذاری‌های کلان انجام می‌دهند این درحالی است که در ایران جوانان متعهد و با عزت در قالب گروه‌های جهادی بدون هیچ هزینه‌ای و تنها با ایمان و اعتقاد خود تشکیل می‌شود.

پایان خبر/
ارسال نظرات