خبرهای داغ:
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان:
رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان ابراز داشت: هجمه هایی از سوی دشمن علیه کشور و اعتقادات شیعه وجود دارد که قالب آن به سمت و سوی جوانان قرار دارد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۴۰
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام منصور صابری در مراسم جشن دهه ولایت ویژه جوانان در سالن شهدای اهل فرهنگ و قلم اردستان اظهار داشت: جوانی یکی از بهترین دوران‌های زندگی هر انسانی است که اگر از فرصتی که خداوند در اختیارش قرار داده به نحو احسن استفاده کند دیگر در زمان میانسالی و پیری حسرت نخواهد خورد.

وی افزود: در سخنان رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان همیشه امید بسیار بزرگی نهفته است و ایشان همیشه نسل جوان را امید و آینده کشور معرفی کرده اند .

رئیس حوزه علمیه شهید مدرس اردستان ابراز داشت: هجمه هایی از سوی دشمن علیه کشور و اعتقادات شیعه وجود دارد که قالب آن به سمت و سوی جوانان قرار دارد و سخنان رهبر معظم انقلاب همیشه خنثی کننده این توطئه ها بوده است.

وی بیان داشت: ما جوانان با توجه به نزدیکی عید غدیر باید دقت داشته باشیم تا معرفت خود را نسبت به حضرت امیرالمومنین(ع) و ائمه اطهار افزایش دهیم.

حجت الاسلام صابری ادامه داد: جوانان بدانند که جوانی بهترین زمان برای خودسازی است تا بتوانیم برای میانسالی و پیری خود اندوخته ای داشته باشیم و در محضر خداوند شرمنده نشویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها