همزمان با اعیاد ماه ذی الحجه و دهه ولایت و جشن عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، طی مراسمی 306 جهیزیه به زوج های جوان استان تقدیم شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۶۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرستان شهرکرد در این مراسم گفت: امروز پیام انقلاب به واسطه غدیر به سراسر دنیا رسیده است و این امر بسی جای شکر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام  با تقدیر از همه عوامل اجرایی اهدای 306 جهیزیه اظهارکرد: امروز اگر جمع می شویم و جشن می گیریم برای اهدای چند قلم کالا نیست، هرچند که این کار عالیست، اما باید توجه داشت نعمت عظیم پروردگار که همان انقلاب اسلامی است و به برکت آن است که این کارهای زیبا انجام می شود، فراموش نشود.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری جشن عید سعید غدیر خم در تیپ44 قمربنی هاشم علیه السلام ابراز داشت: امروز برنامه های خوبی برگزار شد، آهنگ های حلال و شیرین و دلنشین بختیاری با اشعاری سالم و نشاط آور اجراشد.حلال ها رعایت شد و حرام هم انجام نگرفت، این خیلی خوب است که چنین جلساتی شکل بگیرد و جامعه شاد و با نشاط شود.

 سردارسرتیپ دوم پاسدار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام نیز گفت:تعداد 306 جهزیه کامل به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خیرین و خود متقاضیان تهیه و به زوج های جوان استان اهدا شد.

سردار اکبری اظهار کرد:به منظور حمایت از کالای ایرانی 11 قلم جهزیه تدارک دیده شده از شرکت های ایرانی خریداری شد و بین زوج های جوان تمامی شهرستان های استان تقسیم  گردید.

فرمانده سپاه استان بیان کرد:این اقلام شامل:یخچال ،تلویزیون،ماشین لباس شویی،فرگاز،اتو،ساعت،چینی52 پارچه، فرش ودیگر لوازم خانگی مورد نیاز زوجین جوان می باشد.

سرداراکبری تایید کرد:مردم ولی نعمت ها هستند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حمایت از مردم می کوشد تا در همه عرصه ها از مردم حمایت کند.

وی افزود:در2سال گذشته 1000 سری جهزیه بین متقاضیان استان توزیع شدوتمامی تلاش خود را خواهیم کرد و تا با کمک خیرین و با پشتیبانی سپاه کمک های جدیدی را در آینده داشته باشیم.

ارسال نظرات