استاندار مرکزی گفت: با بررسی دقیق طرح های عمرانی و اقتصادی که در هفته دولت به بهره برداری می رسند امیدواریم هفته پر باری برای مردم استان مرکزی داشته باشیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۰۷۷
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی در آیین بهره برداری از تقاطع غیر همسطح میدان ورزش اراک با اشاره به هفته دولت و طرح های کمورد نظر برای بهره برداری گفت: کلیه خدمات نظام و دولت به نحو مطلوبی باید برای مردم اطلاع رسانی و ارائه شود.

وی وجه تمایز دولت جمهوری اسلامی ایران باسایر دولت ها را مردمی بودن آن دانست و افزود: پشتوانه عظیم مردمی دولت سرمایه ارزشمندی است که باید از آن به نحو احسن محافظت کرد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در هفته دولت بار دیگر وجهه متمایز مردمی بودن تجلی پیدا می کند گفت: با بررسی دقیق طرح های عمرانی و اقتصادی که در هفته دولت به بهره برداری می رسند امیدواریم هفته پر باری برای مردم استان مرکزی داشته باشیم.

وی با اشاره به مشکلات شهرداری و شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: تقاطع غیر همسطح ورزش اراک در شرایطی امروز به بهره برداری می رسد که شهرداری و شورای اسلامی شهر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردند ولی در این راه همت ورزیدند.

آقازاده در پایان خاطر نشان کرد: تقاطع غیر همسطح ورزش اراک یکی از پل های بزرگ سطح کشور محسوب می شود که تکمیل آن در این روز بزرگ هدیه ای ارزشمند به مردم استان مرکزی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات