خبرهای داغ:
تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س):
تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: به برکت تلاش و استقامت شیعیان و پبروان اهل بیت(ع) همه کسانی که غدیر را نمی شناسند باید به محتوای آن پی ببرند.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۲۸
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمد سعیدی دوشنبه شب در برنامه نهمین یادواره شهدای مشق عشق در بوستان شهدای دل آذر قم اظهار داشت: عید غدیر موضوع امامت و امیری امیرالمومنین (ع) است.

وی بیان داشت: در عید غدیر پیامبراکرم (ص) برای امت اسلام امیر و امام و حجت تعیین فرمودند: وآن حضرت هیچ گاه از جانشینی بعد از خود غافل نبودند.

آیت الله سعیدی یادآور شد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، خون پاک شهیدان و ایثارگران و جانبازان و هدایت‌های رهبری همه پاسدار غدیر هستند و اگر در آن رور، قدر آن را نشناختند، امروز قدرشناسی می‌شود.

وی تاکید کرد: باید با حمایت‌های شما غدیر بماند و اثبات شود و همه کسانی که از مسیر غدیر منحرف شده و به بیراهه رفتند به این مسیر برگردند.

در ۱۸ ذی الحجه سال ۱۰ هجری قمری، در آخرین حج پیامبر (ص) که به حجه الوداع معروف است بیش از ۱۲۰ هزار تن شرکت کردند که بعد از پایان حج، در مکانی میان مکه و مدینه به نام غدیر خم بر پیامبراکرم (ص) موضوع جانشینی و امامت علی (ع) از سوی وحی الهی ابلاغ شد.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه ارتش نیز در این آیین با گرامیداشت ۷۰۰ شهید ارتش در قم افزود: ارتش همیشه افتخار آفریده و می‌آفریند امروز پهپاد‌ها موشک‌ها ناو‌ها ناوشکن‌ها و زیر دریایی‌ها در اقصی نقاط ایران اسلامی برای ایجاد امنیت برای مردم سرافراز تلاش می‌کنند.

سرهنگ شمسعلی اسدی بیان کرد: امروز رادار‌های ارتش فقط مرز‌های داخلی را کاوش نمی‌کنند، بلکه فضای بیرون کشور را نیز رصد می‌کنند و افتخار آفرین می‌باشند.

نهمین یادواره شهدا مشق عشق تحت عنوان هشت شب با شهدا همزمان با دهه ولایت و به همت حوزه شهید ورزنده پایگاه مقاومت بسیج دل آذر قم و چند دستگاه و نهاد فرهنگی دیگر برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها