خبرهای داغ:
هاشمی گفت:امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با حرکت در مسیر انسانی و انجام وظیفه تا پای جان برای کمک به سانحه دیدگان می شتابند و در عملیات‌های پر مخاطره همیشه سعی می کنند آرامش و آسایش دیگر هموطنان خود را فراهم نمایند.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۴۵
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، فرزاد زهدی دوچرخه سواری که در قزوین بر اثر واژگونی، به شدت آسیب دیده و با اقدام به موقع نجاتگران هلال احمر از مرگ حتمی نجات یافته بود پس از درمان، جهت تشکر و قدردانی از زحمات نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین به همراه پدر و برادر خود در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات معاونت امداد و نجات حضور یافته و در نشستی با معاونت امداد و نجات و امدادگران این جمعیت شرکت نمود.

حکمت اله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این خصوص بیان کرد: سرعت عمل نجاتگران در دستیابی به مصدوم، مهارت نجاتگران در استفاده از ابزارهای تخصصی داخل آمبولانس و مهارت نجاتگران در عملیات احیا مصدوم از جمله نکاتی بود که توانست این فرد را از مرگ حتمی نجات دهد که این موضوع قابل تقدیر است.

وی افزود: حضور سریع، موثر و مستمر امدادگران و نجاتگران هلال احمر در حوادث که بدون هیچ چشم داشتی و با روحیه خستگی ناپذیر و با هدف نجات جان و مال مردم پا در این صحنه ها می گذارند تحسین برانگیز و نشان دهنده این است که جمعیت هلال احمر توانسته وظیفه خود را به درستی انجام دهد.

هاشمی ادامه داد: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر با حرکت در مسیر انسانی و انجام وظیفه تا پای جان برای کمک به سانحه دیدگان می شتابند و در عملیات‌های پر مخاطره همیشه سعی می کنند آرامش و آسایش دیگر هموطنان خود را فراهم نمایند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوين با تشکر و قدردانی از تلاش مجدانه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر و بخصوص امدادگرانی که در این حادثه به یاری این فرد رسیدند اعلام نمود: بی‌شک خدمت‌ رسانی به انسان‌ها در شرایط سخت و بحرانی وظیفه و امری خطیر و خداپسندانه است که این توفیق نصیب امدادگران و نجاتگران هلال احمر شده است.

هاشمی حضور موثر امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان قزوین را نشان از آمادگی بالا و روحیه نوع‌دوستی‌ وهمدلی با مردم آسیب‌دیده دانست و اظهار داشت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت همواره در کنار مردم بوده و با فداکاری و از خودگذشتگی خود در حمایت، مراقبت و ارائه خدمات امداد و نجات به آنها ذره‌ای کم نخواهند گذاشت.

در ادامه این نشست پدر فرزاد زهدی زنده ماندن پسرش را نشانه قدرت و اراده خدا دانست و از تمام تلاشگران عرصه امداد و نجات در جمعیت هلال احمر و از همت والا،‌ تلاش و کوشش امدادگران و نجاتگران سختکوش و زحمتکش جمعیت هلال احمر استان قزوین که پسرش را از مرگ حتمی نجات دادند تقدیر و تشکر کرد .

قابل ذکر است؛ فرهاد زهدی بر اثر واژگونی دوچرخه خود در دو راهی امامزاده باراجین و برخورد با زمین به شدت از ناحیه صورت دچار آسیب شد و امدادگران و نجاتگران پایگاه فدک جمعیت هلال احمر استان قزوین، پس از عملیات احیا با توجه به اینکه خون زیادی به داخل دهان و ریه اش وارد شده بود در هنگام انتقال به بیمارستان با استفاده از دستگاه ساکشن، خون داخل دهان و ریه را خارج نموده و در یک عملیات موفقت آمیز توانستند وی را از مرگ حتمی نجات دهند.

 

۱۰۱۰/پ۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها