فرمانده سپاه ناحیه دلگان در جنوب غرب سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم آیین بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم در این شهرستان بازسازی شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۵۱
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸

سرهنگ پاسدار فداحسین سرگلزایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان، در گفتگو با خبرنگار بسیج در دلگان بیان کرد: با هدف ‌آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ و خطبه غدیر آیین بازسازی واقعه تاریخی حجت‌الوداع و غدیرخم 
برای هفتمین سال توسط پاسداران و بسیجیان در شهرستان دلگان بازسازی شد.

وی افزود: این مراسم با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر از پاسداران و بسیجیان  و با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و حضور پر شور مردم  در بوستان غدیرشهرستان دلگان بازسازی و اجرا شد.

سرهنگ سرگلزایی بیان کرد: آشنایی مردم با فرهنگ غدیر و آگاهی درست از این واقعه بزرگ از مهمترین برنامه‌های فرهنگی شهرستان دلگان است که همواره با کمک مردم و مسئولان بویژه بسیجیان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان با اشاره به حضور پرشور مردم در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه برنامه بازسازی واقعه تاریخی غدیرخم با حضور و استقبال مردم اهل سنت و شیعه هرسال باشکوه تر از سال قبل برگزار می شود که نشاندهنده عشق و علاقه مردم به امامت و ولایت است.
ارسال نظرات