بسیج مساجد و محلات کردستان به مناسبت روز جهانی مسجد و روز قشر بسیج مساجد و محلات اقدام به صدور بیانیه نمود.
کد خبر: ۹۱۶۷۱۹۱
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، بسیج مساجد و محلات کردستان به مناسبت روز جهانی مسجد و روز قشر بسیج مساجد و محلات اقدام به صدور بیانیه نمود.

در ابتدای این بیانیه آمده است که مسجد مظهر آمیختگی دنیا و آخرت و محل اجتماع مسلمین و مکان هدایت جامعه به سمت سعادت ازلی است.
 
مسجد محل نشر اسلام ناب محمدی (ص) و خانه ارتباط بین خدا و بنده است. ۳۰ مرداد همه ساله که مصادف است با روز جهانی مسجد و روز قشر بسیج مساجد و محلات است یادآور تلاش مذبوحانه دشمن لجوج در جهت خالی نمودن این سنگر امن الهی از مومنین واقعی است، اقدام صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن مسجد القصی در چنین روزی نشان از بغض و کینه دیرینه استکبار جهانی از مساجد و مسلمین است.

در ادامه این بیانیه آمده است دشمنان به خوبی می‌دانند در هر جایی که مساجد احیا هستند و مردم حول محور این خانه امن الهی حرکت می‌کنند نمی‌توانند نقشه‌های ظالمانه خود را به پیش برند لذا تمام کید و مکر خود را در جهت حمله به مساجد و جلوگیری از رونق آن بکار بسته است.

مسجد در محلات وحدت آفرین، بیدارگر و سامان دهنده است و اگر مومنین بر این اولین خانه رسول الله تکیه کنند همیشه در آرامش و امنیت خواهند بود.

در پایان این بیاینه آمده است؛ سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان ضمن گرامیداشت روز و هفته جهانی مسجد و روز قشر بسیج مساجد و محلات اعلام می‌دارد که ما بسیجیان همیشه در صحنه استان مساجد و مناره تا رسیدن به حکومت عدل الهی و اسلام ناب محمدی با حضور گرم و همیشگی خود در مساجد اجازه نخواهیم داد که این سنگر امن الهی از حضور مومنین مخلص کم رنگ و یا خالی بماند. به امید روزی که ندای حق بر فراز مناره‌های تمام مساجد عالم طنین انداز شود.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات