باز سازی واقعه غدیر برای اولین بار در بندر خمیر برگزار شد

باز سازی واقعه غدیر در شهرستان بندر خمیر با حضور پر شور مردم برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۰۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین صفایی حائری، امام جمعه شهرستان بندر خمیر در مراسم باز سازی واقعه غدیر ضمن تبریک دهه امامت و ولایت گفت: غدیر نقطه عطفی در تاریخ بشریت است وپیغمبر اکرم (ص) این امر مهم را رقم زد.
وی در ادامه با اشاره به همکاری ادارات و نهادها در بازسازی واقع غدیر در شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: این عزیزان زحمات بسیاری برای اجرای این مراسم کشیده اند و این حرکت بزرگ را در فرصت کم بسیار زیبا به نمایش گذاشتند.
امام جمعه شهرستان بندر خمیر افزود: باز سازی واقع غدیر برای اولین بار در این شهرستان به نمایش گذاشته شد و در استان تنها شهرستانی است که در دو نقطه این حرکت زیبا اتفاق رخ داده است، روز گذشته در مرکز شهرستان و امروز در بخش رویدر برگزار می شود.
در ادامه مراسم میر هاشم خواستار فرماندار شهرستان بندر خمیر یاد آور شد: هجدهم ذی الحجه در وادی غدیر خم امیرالمومنان معرفی شدند.
فرماندار شهرستان بندر خمیر اظهار کرد: مردم شهرستان خمیر و روستای لشتغان بصورت خودجوش این حرکت بزرگ را انجام دادند و جای تقدیر و تشکر دارد.
وی در ادامه افزود: این حرکت بزرگ باعث وحدت مسلمین شده و به کوری چشم دشمنان و جهت آزاد سازی قدس عزیز که در اختیار صهیونیسم رسیده با حفظ وحدت مسلمانان برای دفاع از کیان دین اسلام و مبارزه با استکبار جهانی اتفاق بیفتد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار