اردوی جهادی سه روزه طرح شهید بهنام محمدی در شهرستان کلات برگزار شد

به همت بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه کلات اردوی جهادی سه روزه طرح شهید بهنام محمدی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۳۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ این اردوی جهادی و معنوی با حضور دانش آموزان و معلمان بسیجی در روستای خلج از توابع شهرستان کلات به مدت سه روز با هدف خدمت رسانی و محرومیت زدایی اجرایی شد.

مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله عالی) در مورد اردو‌های جهادی می‌فرمایند: جوان امروز با این همه وسوسه ها، با این همه ابزار‌های انتشار مادی گری و شهوت و خود پرستی، وقتی که به پای انجام وظیفه می‌رسد، اینگونه جانفشانی می‌کند؛ اینگونه وارد میدان می‌شود. این خیلی با ارزش است؛ خیلی با ارزش است.

پاسدار اسماعیل لطفی؛ مسئول بسیج دانش آموزی ضمن ابراز خرسندی از اجرایی و عملیاتی شدن اینگونه اردو‌ها در مناطق محروم بیان داشت: هدف از برگزاری اینگونه اردوها، خدمت رسانی و زدودن غبار غم هر چند اندک از چهره محرومین در مناطق روستایی و عشایری و هم چنین لبیک گفتن به فرمان رهبری عظیم الشان مبنی بر آتش بر اختیار بودن می‌باشد.

 فرمانده سپاه کلات؛ سرگرد محمد شریف و رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان؛ رمضان پروانه از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده جهادگران انقلابی و بسیجی دیدن کردند و برای ادامه مسیر این دلاور مردان آرزوی موفقیت و توفیقات روز افزودن داشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها