خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان از خدمات‌رسانی تیم پزشکی شهید «رهنمون» در منطقه رضوان و روستای آب هندو همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۲۹۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵

خدمت‌رسانی تیم پزشکی شهید «رهنمون» در منطقه رضوان و روستای آب هندو همدانهادی گلیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بسیج سازندگی حوزه شهید «صوفی» با همکاری گروه جهادی شهید «رهنمون» اقدام به اعزام تیم پزشکی شهید «رهنمون» به منطقه 10 متری رضوان میدان امام حسین(ع) کرد.

وی افزود: در این تیم تعداد 15 نفر از پرستاران و پزشکان حضور داشتند و اقدام به ویزیت رایگان و توزیع داروی رایگان بین محرومین این منطقه کردند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان ابراز داشت: این امر با استقبال عمومی مردم این منطقه روبرو شده و تعداد 120 نفر مورد معاینه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین بسیج سازندگی حوزه مقاومت شهید «قهاری سعید» نیز با همکاری گروه جهادی شهید «رهنمون» اقدام به اعزام تیم پزشکی به روستای آب هندو کرد.

گلیان با بیان اینکه در این تیم پزشکی ویزیت و داروی رایگان به مردم این روستا ارائه می‌شد، تصریح کرد: تعداد 89 نفر ویزیت شدند و تعداد 56 نفر نیز مشاوره رایگان دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با همت حوزه‌های مقاومت محلات و بسیج جامعه پزشکی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات