خبرهای داغ:
اروجی گفت: جشن‌های قصه‌گویی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین از بیستم مرداد آغاز شده و تا ۵ شهریور ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۱۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این روزها، در استقبال از برگزاری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، جشن‌های قصه‌گویی در مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برگزار می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی دبیرخانه استانی جشنواره قصه‌گویی، جشن‌های قصه‌گویی در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین از بیستم مرداد ۱۳۹۸ آغاز شده است.

مژده اروجی مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در این باره گفت: بر این اساس، مراکز فرهنگی و هنری اقبالیه، مجتمع، آوج، الوند و شریفیه جشن‌های قصه‌گویی را با حضور اعضای علاقه‌مند برگزار کردند و در مرکز فرهنگی و هنری آوج، این جشن با روایت ۱۷ قصه توسط شرکت کنندگان و حضور ۴۵ مهمان برگزار شد.

وی افزود: معرفی وقایع و ایام (دهه ولایت و امامت)، شعرخوانی، اجرای نمایش و موسیقی از برنامه‌های دیگر این مراسم بود و مرکز شریفیه، جشن قصه‌گویی خود را با حضور شماری از مادران اعضا برگزار کرد که قصه‌هایی از کودکی خود را روایت کردند، در این جشن ۴۰ عضو کودک و نوجوان، به پای شنیدن قصه‌های مادران شرکت کننده و نیز دوستان‌شان نشستند.

اروجی تصریح کرد: در مرکز فرهنگی و هنری الوند هم جشن قصه‌گویی با هنرنمایی ۱۱ عضو نوجوان و در مرکز فرهنگی و هنری مجتمع، جشن قصه‌گویی با حضور کارشناسان دفتر استان و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان برگزار شد.

اروجی یادآورشد: در این برنامه، ۱۷ عضو نوجوان قصه گفتند و تلاوت قرآن مجید، اجرای موسیقی و شعرخوانی از برنامه‌های دیگر مراسم بود.

وی تصریح کرد: این جشن‌ها با حضور داوران منتخب استانی، از بیستم مرداد تا پنجم شهریور برای انتخاب برگزیدگان مرحله کتابخانه‌ای جشنواره استانی قصه‌گویی برگزار می ‌شودو برگزیدگان این مرحله، پس از داوری نهایی به مرحله استانی راه پیدا می کنند.

 

۱۰۱۰/د۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها