خبرهای داغ:
معاونت اجتماعی سپاه شاهرود با بیان فعالیت‌های کمیته فرهنگی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود گفت: در راستای برگزاری این اجلاسیه ۶۰۰ متر مربع نبر شهدا و تبلیغاتی چاپ و در سطح شهرستان نصب شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۴۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
در راستای اجلاسیه شهدا شاهرود، چاپ ۶۰۰ مترمربع تصایر شهدا و نصب در شهرستانمحمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با گرامیداشت دهه ولایت و عیدغدیر با اشاره به فعالیت‌های کمیته فرهنگی سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با تقدیر و تشکر از همه عومال فرهنگی همکاری کننده با این کمیته اظهار کرد: در راستای برگزاری باشکوه اجلاسیه فعالیت‌های مختلفی توسط کمیته فرهنگی و تبلیغی اجلاسیه در قلب‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی انجام شد.
وی با اشاره به چاپ ۶۰۰ متر مربع بنر تصاویر شهدا و تبلیغات اجلاسیه و نصب آن در سطح شهر افزود: ۲ هزار پوستر در اندازه آ. ۳ چاپ و در سطح شهرستان توزیع شد و بیش از ۱۰ هزار پیامک تبلیغاتی اجلاسیه از طریق سامانه‌های بسیج ارسال گردید.
معاونت اجتماعی سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به ایجاد آهنگ انتظار در تلفن‌های همراه اپراتور‌های همراه اول و ایرانسل به مناسبت اجلاسیه شهدا و عملیات مرصاد خاطر نشان کرد: ۱۰ نوبت تیزر اجلاسیه شهدا در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی پخش شد و این تیزر بصورت گسترده در شبکه‌های مجازی در سطح استان و کشور پخش شد.
وی با اشاره به همکاری در برپایی نمایشگاه اجلاسیه در قالب بیش از ۷۰ غرفه گفت: ۵۴۰ متر رینگی برای ایجاد غرفه‌های نمایشگاه ایجاد شد و ۱۰۰ مترمریع پارچه نویسی برای اجلاسیه و برنامه‌های جانبی و تبلیغی آن انجام پذیرفت.
جلیلی با اشاره به تهیه پرده نمایش میدانی و زیپلاین افزود: برای اجرای بهتر نمایش میدانی بر بال ملائک پرده نمایش به ابعاد ۶*۱۲ متر مربع ایجاد شد.
وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری اجلاسیه شهدا بویژه بسیجیان و دستگاه‌های اجرایی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها