کارگروه حمل و نقل سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان زنجان با هدف برسی موانع و ارائه راهکارهای معضلات شهری برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۴۶
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری ، کارگروه حمل ونقل سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت در حوزه حمل و نقل در سطح استان با حضور دکتز بابایی معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالمهدی (عج) سپاه استان   و رئیس و اعضای کارگروه و مدیر سازمان بسیج مهندسین استان تشکیل جلسه داد.
در این جلسه دکتر بابایی ضمن اشاره به موفقیتهای نظام در دوران دفاع مقدس و چهل ساله اول انقلاب فرمودند: با مدیریت و کار جهادی هیچ بن بستی وجود ندارد و با شعار مامیتوانیم باید روی پای خود بایستیم، ایشان با اشاره به اینکه رویکرد بسیج کمک به دولت در حل مسائل و مشکلات می باشد اضافه نمودند از ظرفیت بسیج مهندسین در این زمینه باید استفاده کرد. و خاطر نشان کردند که در مسائل شهری باید نگاه راهبردی داشته باشیم .
در ادامه جلسه اعضاء نظرات خود را در رابطه با موضوع جلسه از جمله دو خطه کردن راه آهن زنجان ، نحوه استفاده از فرودگاه ، نقاط حادثه خیز در راههای مواصلاتی استان ، کیفیت راه سازی و آسفالت ریزی ، توجه به پایانه های مسافربری در مرکز استان و شهرهای استان ، مدیریت هزینه و سرعت عمل در اجرای پروژهها ، ترافیک وتصمیمات ترافیکی مناسب بیان نمودند.

ارسال نظرات