خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود از انتشار فراخوان نخستین جشنواره و نمایشگاه آثار و تولیدات چاپی چاپخانه‌های استان سمنان درشهرستان شاهرود خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۷۳۷۴
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
رضا مهدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود در خصوص جشنواره صنعت چاپ شاهرود اظهار کرد: به مناسبت روز ملی صنعت چاپ، نخستین جشنواره و نمایشگاه آثار و تولیدات چاپی چاپخانه‌های استان سمنان در این شهرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرودگفت:آثار و تولیدات ارسالی از چاپخانه‌های دارای پروانه فعالیت از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دارای اعتبار قابل قبول می‌باشد.
وی افزود:آثار و تولیدات می‌بایست متعلق به خود چاپخانه‌ها باشد (نمونه‌ها تولید انبوه شده باشد) و شرکت کنندگان محصول مورد نظر را با توجه به نوع روش چاپی (افست، فلکسو، دیجیتال، سیلک اسکرین و ...) شرکت داده و محصول ارائه شده در مسابقه می‌تواند محصول کامل یا نیمه آماده باشد.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرودگفت:کلیه آثار و تولیدات (اعم از کتاب، اوراق، تندیس، لباس، پارچه و الیاف، چاپروی اجسام وسایر اقلام چاپی) بدون محدودیت قابل پذیرش می‌باشد.
مهدیان افزود: متقاضیان می‌توانند آثار و تولیدات خود را، تحویل ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود نموده و یادآور می‌شود، مهلت ارسال آثار ٩٨/٠٥/٣١ و اختتامیه جشنواره ٩٨/٠٦/٠٩ می‌باشد.
رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان شاهرود در پایان گفت: به نفرات برگزیده و برتر لوح تقدیر و هدایای ارزنده‌ای تقدیم می‌شود.
جهت مشاهده فراخوان اینجا کلیک کنید
ارسال نظرات
پر بیننده ها