معاون روابط عمومی سپاه کربلا:

مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه کربلا برگزار شد + اسامی برگزیدگان

معاون روابط عمومی سپاه کربلا گفت:مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در رشته های مفاهیم،ترتیل،حفظ قرآن و مفاهیم در امام زاده قاسم (س) بابل برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۰۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،علی ابراهیمی گتابی در گفت و گو با خبرنگار ما از برگزاری مسابقات نیمه نهایی قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز در امام زاده قاسم(س) بابل خبر داد و گفت: 70 نفر از خواهران شاغل سپاه کربلا در رشته های مفاهیم، ترتیل، حفظ 3 جزء، 5 جزء و 10 جزء و رشته تحقیق شرکت کردند.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با اشاره به انتصاب حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی به عنوان نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و نگاه وی به برنامه های قرآنی که با رویکرد جدید بصیرت افزایی در حال اجرا است ادامه داد: افزایش و تقویت بصیرت دینی یکی از راهکارهای برای رفع و جلوگیری از مشکلات اجتماعی در جامعه است، سپاه هم برای افزایش بصیرت دینی کارکنان خود طرحی را ابلاغ کرده با هدف گفتمان سازی قرآنی و ایجاد "نهضت حفظ قرآن در سپاه".

سخنگوی سپاه کربلا هدف ازبرگزاری مسابقات قرآنی را در راستای بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند« باید 10 میلیون حافظ قرآن در کشورداشته باشیم»،خواند و افزود: ترویج و گسترش فعالیت های قرآنی در حوزه های پژوهشی، حفظ و شناسایی مستعدان در برنامه های قرآنی از اهداف این دوره مسابقات بود.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با بیان این مطلب که برپایی جلسات و مسابقات قرآنی مقدمه انس با قرآن است ، اضافه کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، برگزاری و مسابقات تلاوت و حفظ قرآن در دستور جدی سپاه قرار گرفته است.

ابراهیمی گتابی انس با قرآن و تدبر به آیات وحی الهی را عامل پیشرفت معنوی انسان و راهگشای مشکلات دانست و خاطر نشان کرد: ان شاء الله در تلاش هستیم تا با گسترش فعالیت های قرآنی در زمینه حفظ،معانی و مفاهیم در جهت تحقق مطالبه رهبر معظم انقلاب در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی گام برداریم.

گفتنی است در پایان هجدهمین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل در سپاه کربلا از برگزیدگان رشته های مختلف تجلیل به عمل آمد.اسامی برگزیدگان به شرح ذیل است:

رشته حفظ

10 جزء: خانم زینب شعبانی
 5 جزء: خانم محبوبه زرین نیاء از بابل
3 جزء: سیده سمیه واردی از سپاه حفاظت فرودگاه

رشته تحقیق:

رتبه اول: خانم رقیه فضلی از ستاد سپاه کربلا
رتبه دوم: خانم مریم منزه از قائمشهر
رتبه سوم: خانم زهرا پور چالی از سپاه فرودگاه

رشته ترتیل:

رتبه اول: خانم راضیه قربانی از بهشهر
رتبه دوم: خانم لیلا جانبازی از ساری
رتبه سوم: خانم نفیسه سادات حسینی از ستاد سپاه کربلا

 رشته مفاهیم:

رتبه اول: خانم نرگس حسنی از بسیج دانش آموزی ناحیه 2 ساری
رتبه دوم: خانم فاطمه قاسمی دارابی از بسیج جامعه زنان سپاه کربلا
رتبه سوم: خانم سیده حلیمه طاهری از بابل

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار