پایگاه اطهر حوزه نرجس خاتون ناحیه مرکزی یزد با هدف بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، نشستی بصیرتی در حسینه ثارالله با تبیین گام‌های بیانیه گام دوم انقلاب با سخنرانی سرهنگ جوکار برگزار کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۲۹
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: جوکار با برشمردن پیشرفت‌های انقلاب اسلامی با عمر ۴۰ ساله اش، گفت: مقام معظم رهبری در سخنانشان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به دست آورد‌های انقلاب و در رابطه با اینکه برای پیشرفت در آینده چه کار‌هایی باید توسط مردم و مقامات مسئول صورت گیرد سخن گفتند.
این مقام مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شهامت و عزم راسخ این ملت افزود: رهبری فرمودند:ما در هشت سال جنگ تحمیلی درست‌ترین کار را انجام دادیم و دفاع کردیم و هیچ کشوری زیر بار چنین کاری نمی‌رود و همه شانه خالی می‌کنند.
جوکار افزود: اگر کشوری بخواهد از خودش دفاع کند یا این دفاع به پایان نمی‌رسد یا تسلیم می‌شود و مطیع و مستعمره‌ی کشور استعمارگر می‌شود.
جوکار با بیان اینکه دشمنان و سلطنت طلبان قصد ناامید کردن این ملت را دارند گفت: کسانی هستند که می‌گویند ما این همه دفاع کردیم حالا چه شد؟ به کجا رسیدیم؟ رهبری به این سوال این گونه پاسخ داده اند: ما بعد از هشت سال جنگ تحمیلی آرمان‌های خود را نابود نکردیم و تا آخرین قطره خونمان جنگیدیم؛ ولی حتی ذره‌ای از خاک وطنمان را به استعمارگران ندادیم.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات