خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی در برنامه دشمن هستیم و چیزی که به داد ما می‌رسد و ما را پیروز می‌کند فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۳۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

فرهنگ دفاع مقدس، ما را در جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمن پیروز می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مصطفی آزادبخت در جلسه ستاد استانی بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات شهدای استانداری ضمن تبربک عید سعید غدیر خم و با بیان اینکه عید غدیر ریشه اصلی فرهنگ ما است، اظهار داشت: همه اقشار در جنگ حضور داشتند و نقش روحانیت در هدایت جامعه نمونه است.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس همانند دریای بی‌کرانی است که هر چه تعریف کنیم، نمی‌توانیم، گفت: ما با فرهنگ اسلامی خود که ریشه در نهضت عاشورا و غدیر دارد توانستیم انقلاب را به پیروزی برسانیم.

دبیر ستاد برزگداشت هفته دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه این انقلاب به دست امام راحل به پیروزی رسید و اکنون جانشین برحق ایشان به بهترین شکل ممکن راه امام (ره) را با قوت و قدرت ادامه می‌دهند، گفت: ما سرمایه‌های ارزشمندی داریم.

وی با بیان اینکه امروز این سرمایه دفاع مقدس ما دنیا را عوض می‌کند، ابراز داشت: دفاع مقدس فرهنگ خودباوری را به ما آموخت.

آزادبخت با بیان اینکه این فرهنگ، فرهنگ غنی است، افزود: در دفاع مقدس با فرهنگ دینی خود پیروز شدیم و همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را پاس بداریم و ترویج کنیم و این با برنامه‌های پیش‌بینی شده شدنی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما دیروز در جنگ نظامی پوزه دشمن را به خاک مالیدیم، یادآور شد: امروز رسالتی که ما داریم به مراتب سنگین‌تر از دفاع مقدس است و باید با تلاش شبانه‌روزی خود خون دل بخوریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: ما در جنگ تمام عیار اقتصادی در برنامه دشمن هستیم و چیزی که به داد ما می‌رسد و ما را پیروز می‌کند فرهنگ دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: دشمن امروز می‌خواهد مردم را ناامید کند و ما باید مردم را امیدوار کنیم و به آنها بفهمانیم که سرمنشأ موشک‌های ما دفاع مقدس است.

آزادبخت  با بیان اینکه اگر ما پهباد پیشرفته دشمن را پودر کردیم از فرهنگ دفاع مقدس درس گرفتیم، افزود: اگر در مقابل دشمنان کوتاه می‌آمدیم، نمی‌توانستیم تحمل کنیم؛ ما نشان دادیم می‌توانیم در برابر دنیای استکبار بایستیم و راه آن فرهنگ دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه هرچه داریم مربوط به شهداست، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ شهدا ترویج شود ما و انقلاب تضمین می‌شویم و باید به رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب توجه کنیم چراکه تبعیت از ولایت و ایثار و از خودگذشتگی می‌تواند ما را به سرمنزل مقصود برساند و راهی جز این نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ما در سی‌امین سال زعامت رهبر معظم انقلاب و در سی‌امین سالگرد دفاع مقدس هستیم، گفت: باید برنامه‌ها پررنگ‌تر برای خانواده‌های معظم شهدا انجام شود و ابتکاری باشد.

وی تأکید کرد: رسانه‌های خبری باید  پررنگ مسائل دفاع مقدس را نشر دهند، صدا و سیمای ما بی‌نظیر است و نقش پررنگی را در راستای اهداف نظام پیش می‌برد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات