خبرهای داغ:
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه گفت : بازگشت حجاج استان های کرمانشاه ، کردستان و ایلام از ایستگاه پروازی کرمانشاه در قالب پنج پرواز به وطن برمی گردند.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۳۵
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

حامد دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  در کرمانشاه، اظهار داشت: بازگشت حجاج استان کرمانشاه و حجاج استان‌های کردستان و ایلام از ایستگاه پروازی کرمانشاه در قالب پنج پرواز در طول 2 روز (دوم و سوم شهریورماه) انجام می‌گیرد.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه تعداد کل حجاج این ایستگاه پروازی را یک‌هزار و 150 نفر اعلام کرد و گفت: 689 نفر از این تعداد دوم شهریورماه و مابقی سوم(شهریورماه) از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی به کرمانشاه باز می‌گردند.

وی با بیان اینکه تمامی پروازها از فرودگاه جده به کرمانشاه انجام می‌شود، افزود: کاروان 85 نفری حجاج ایلامی سوم شهریورماه وارد فرودگاه کرمانشاه می‌شوند.

دارابی به امنیت مراسم حج امسال اشاره و بیان کرد: تمامی حجاج کرمانشاهی در سلامت و صحت هستند و در طول این سفر معنوی مشکل خاصی نداشتند.

*ثبت‌نام زائران اربعین 98 فقط از طریق سامانه سماح

وی همچنین در خصوص روند صدور ویزای اربعین، گفت: براساس اعلام سازمان حج و زیارت تنها معبر رسمی صدور ویزای اربعین، ثبت‌نام در سایت اینترنتی «سماح» است و زائران نباید به افراد سودجو و دفاتری که به صورت غیرمجاز اقدام به این کار می‌کنند، مراجعه داشته باشند.

به گفته دارابی، 17 دفتر زیارتی در استان کرمانشاه برای ثبت‌نام همشهریان در زیارت کربلا فعال است.

گفتنی است، درگاه اینترنتی برای ثبت‌نام در اربعین از روز اول شهریورماه به روی کاربران باز خواهد شد.

ارسال نظرات