خبرهای داغ:
معاون بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا:
حجت الاسلام و المسلمین جواد امیری ، معاون بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا در حاشیه همایش روز جهانی مسجد گفت : بسیج مساجد و محلات باید دین خود را به مسجد ادا کند و به هر طریقی که می تواند کارکرد های لازم در حوزه سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی را به مساجد برگرداند.
کد خبر: ۹۱۶۷۴۶۷
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین جواد امیری ، معاون بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا عصر امروز در حاشیه همایش روز جهانی مسجد در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت این روز گفت : مسجد جایی بود که بسیج در آن زاده شد ، در آن نمو پیدا کرد و اکنون نیز در مسیر پیشبرد انقلاب نقش آفرینی خود را ایفا کرده است .

امیری ادامه داد: بر همین اساس امروز هم بسیج مساجد و محلات باید دین خود را به مسجد ادا کند و به هر طریقی که می تواند کارکرد های لازم در حوزه سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی را به مساجد برگرداند.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه نینوا افزود: رویکرد ما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین مسجد محوری بوده و هست اما به این میزان اکتفا نمی کنیم و به دنبال تقویت و اعتلای برنامه های بسیج با رویکرد مسجد محوری هستیم. 

حجت الاسلام امیری در پایان گفت : به حول قوه الهی تمام سعی خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم در شان مساجد کار کنیم و شرمنده خون شهدا نباشیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها