خبرهای داغ:
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر خبر داد
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر گفت: طی چهار ماه گذشته در سطح راه‌ها 990 تُن آسفالت‌ریزی و چاله‌گیری داشتیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۰۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۳

انجام 990 تُن آسفالت‌ریزی در سطح راه‌های شهرستان ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سیداسماعیل صفوی‌زاده با بیان اینکه در حال حاضر در سطح شهرستان ملایر هشت مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌ راهی فعال داریم، از پیشرفت قابل ‌ملاحظه 6 مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی درحال احداث در ملایر خبر داد.

وی افزود: مجتمع خدماتی- رفاهی اختصاصی ایران زمین با محوریت CNG احداث شده و میزان تسهیلات پرداختی به این پروژه 2 میلیارد تومان است و در حال حاضر 70 درصد با پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر به احداث مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی طلوع با تسهیلات پرداختی 300 میلیون تومان و پیشرفت فیزیکی 90 درصد اشاره و اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی اسلام‌آباد با تسهیلات پرداختی 1.5 میلیارد احداث شده و 80 پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه پروژه احداث مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی رهسپاریان(محور آورزمان) با تسهیلات مصوب شده 2 میلیارد تومان، 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در تلاش هستیم تا هفته دولت کار عمرانی این پروژه به اتمام رسیده و آمده بهره‌برداری شود.

صفوی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین مجتمع خدماتی- رفاهی بین راهی ابتدای محور اراک با تسهیلات مصوب شده 2 میلیارد تومان و مجمتع خدماتی رفاهی بین راهی با محوریت موتوری، روبه روی بهشت هاجر با تسهیلات پرداختی یک میلیارد تومان، هر کدام با پیشرفت فیزیکی 20 درصدی در حال احداث هستند.

وی اظهار کرد: تبعات مثبت احداث این مجتمع‌ها از جنبه گردشگری و نقش ارزنده آن در توسعه پایدار منطقه، همراه با تأثیرات مستقیم آن بر مردم منطقه و رهگذران جاده ها فراوان است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات فراوان انجام شده طی 4 ماهه اخیر در حوزه راه های شهرستان اشاره کرد و گفت: راه روستای نهنجه 3 کیلومتر است و مقرر شده یک طرح بتن ریزی را برای این راه انجام دهیم که اگر به تحقق بپیوندد در سطح استان همدان به یک الگو تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در کل شهرستان 961 کیلومتر راه وجود دارد، به انجام زیرسازی 3 کیلومتر راه روستایی کوسج خلیل، خط کشی 51 هزار و 400 مترمربع مسیرها و محورهای مختلف شهرستان به وسیله دستگاه خط زن و نصب 57 شاخه گاردریل اشاره کرد.

صفوی‌زاده با بیان اینکه طی چهار ماه گذشته در سطح راه‌ها 990 تُن آسفالت‌ریزی و چاله‌گیری داشتیم، گفت: پروژه تأمین روشنایی محور آورزمان با اعتبار 70 میلیون تومان انجام شد.

وی به نصب پل هندریل در زنگنه سفلی با اعتبار 134 میلیون تومان با پیشرفت فیزیکی 80 درصد اشاره کرد و یادآور شد: در بحث روکش راه های 13 روستا با یپمانکاران مربوطه قراردادی حدود 2 میلیارد و 863 میلیون تومان بستیم.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر خاطرنشان کرد: احداث پل روستای هزارجریب با صرف 250 میلیون تومان و پل روستای عشاق بابارود با صرف 150 میلیون تومان و نصب باسکول توزین درحال حرکت در محل پاسگاه پلیس راه جوکار با اعتبار 2 میلیارد تومان از دیگر اقدامات انجام شده توسط این اداره است.

وی به انجام روکش آسفالت محور ملایر- اراک با اعتبار 2 میلیار تومان، انجام روکش آسفالت محور جوراب، نصب 350 متر لوله برای احداث پل‌های لوله‌ای در سطح روستای ملایر و نصب 52 باکس برای احداث پل‌های باکسی از ابتدای سال تاکنون اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات