سید ساجد یعقوبی
معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) در گفت و گو با «بسیج»:
معاون فرهنگی هنری سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل: سپاه و بسیج به عنوان نهاد برخواسته از دل مردم، همواره در رفع محرومیت زدایی از جامعه تلاش می کنند.
کد خبر: ۹۱۶۷۵۷۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
سپاه و بسیج همواره در رفع محرومیت زدایی از جامعه تلاش می کنند
سرهنگ پاسدار اصغر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج اردبیل، لزوم الگو برداری از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ویژه امام علی (ع) در رسیدگی به وضعیت نیازمندان را خواستار شد و گفت: کمک به نیازمندان و محرومین جامعه از مهم‌ترین ویژگی بارز ائمه اطهار (ع) است.
 
وی؛ غفلت از اقشار آسیب پذیر و نیازمند حمایت در مسیر پیشرفت انقلاب اسلامی را پذیرفتنی ندانست و گفت: مردم، ولی نعمت ما هستند و رسیدگی به محرومان و نیازمندان جامعه یکی از آرمان‌های انقلاب است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در بیانیه گام دم انقلاب بر اجرای آن تأکید کردند.

عباس زاده به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص محرومیت زدایی از اقشار مختلف جامعه نیز اشاره کرد و گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، غفلت از قشر‌های نیازمند حمایت، به هیچ رو مورد قبول نیست.

وی یکی از مهترین کار‌ها و دغدغه اصلی مسئولین استان را رفع نیازمندی‌های قشر مستضعف جامعه عنوان کرد و گفت: سپاه و بسیج به عنوان نهاد برخواسته از دل مردم، همواره در رفع محرومیت زدایی از جامعه تلاش می کنند.

معاون فرهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به اردو‌های جهادی اشاره کرد و گفت: امروز تاثیرات اردو‌های جهادی بعد از دو دهه فعالیت در مناطق کم برخوردار نشان می‌دهد که تنها راه حل عبور کشور از بحران‌های تحمیل شده، همان مدیریت انقلابی و کار جهادی است.

وی رسم ابرار را از دیگر برنامه‌های سپاه و بسیج در راستای کمک به نیازمندان عنوان کرد و گفت: بسیجیان با استقبال از خیرین گمنام و بسترسازی‌های لازم در سال‌های گذشته، به رسم ابرار عمل کردند و امسال نیز این طرح بدلیل تقارن با اردو‌های جهادی در مناطق محروم از وسعت بیشتری برخوردار است و جهادگران بسیجی به کمک خیرین گمنام در رفع نیاز‌های مردم در اقصی نقاط استان تلاش می‌کنند.

عباس زاده در بخش دیگری از سخنان خود به راه اندازی پویش رسم ابرار در فضای حقیقی و مجازی نیز اشاره کرد و گفت: فعالین فرهنگی استان نیز در همین راستا با راه اندازی پویش رسم ابرار و پخش هشتک‌های خانواده_من، در شبکه‌های اجتماعی علاوه بر اطلاع رسانی به مردم در ایجاد فضای پر از مهر و محبت توأم با نشر فرهنگ ایثار، در انجام بهتر این کار خیر تلاش شبانه روزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر ملت ما به این سمت و سو سوق داده شوند و همه دست به دست هم دهند، فشار‌های اقتصادی بر قشر ضعیف و محروم جامعه نیز خودنمایی نخواهد کرد.
ارسال نظرات