فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:نقش آفرینی رزمندگان عاشورایی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در مناطق عملیاتی شمالغرب و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در ۶۰ ماه گذشته بی بدیل بود.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۰۲
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
نقش آفرینی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در مقابل دشمنان انقلاب بی بدیل بود
سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل اظهار داشت:رزمندگان تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) که در ۶۰ ماه گذشته هم در مناطق عملیاتی جنوب شرق و شمالغرب کشور حضور داشتند و از ۶۰ ماه در مناطق شمالغرب عملیات آفندی خود را برای منهدم نمودن تروریست‌ها شروع آغاز کرده بودند.

وی ادامه داد: نقش آفرینی رزمندگان عاشورایی تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) در مناطق عملیاتی شمالغرب و دشمنان انقلاب اسلامی ایران در ۶۰ ماه گذشته بی بدیل بود.

سردار پاکپور با بیان اینکه بنده از نزدیک شاهد دلاوری و رشادت و فداکاری رزمندگان تیپ ۳۷ در مناطق عملیاتی بودم؛ افزود: یکی از یگان‌هایی که پایه و اصل یگان‌ها در این ماموریت‌ها بود تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) بود؛ رزمندگان و برادران ما با انگیزه و ایثارگری و بادرایت بسیار خوبی تلاش‌های زیادی در به ثمر رساندن ماموریت خود داشتند که شهدای والامقامی را تقدیم اسلام و انقلاب نمودند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شهادت شهیدان حسین آخربین، نیکنام مهرآوران، مهدی مرادی و سیار شهدای والامقام، بیان کرد: شهدای شمالغرب کشور سند افتخار تیپ ۳۷ حضرت عباس (ع) هستند و ما امروز عزت، اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران  مرهون خون های پاک تقدیم شده شهدای والامقام است.

وی با بیان اینکه رشادت خانواده‌های این رزمندگان کمتر از خود رزمندگان نیست، افزود: من از خانواده‌های محترم رزمندگان تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صمیمانه قدردانی می‌کنم که با رشادت ها، صبر و بردباری خود حامی رزمندگان، فرزندان و همسران خود در ارتفاعات شمالغرب بودند.

پاکپور تصریح کرد: از مردم ولایتمدار استان اردبیل، مسئولین و امام جمعه و نماینده محترم، ولی فقیه استان و همچنین از رزمندگان و پیشکوستان عرصه جهاد و مقاومت بویژه فرماندهان محترم سپاه حضرت عباس (ع) تشکر و قدردانی می‌کنم که در مدت حضور تیپ ۳۷ یاریگر و پشتیبان این رزمندگان بودند.
ارسال نظرات