خبرهای داغ:
سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات ؛ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تبیینی گام دوم انقلاب اسلامی در تالار لاله سپاه نینوا : در بیانیه گام دوم انقلاب جایگاه ویژه جوانان برای آینده کشور روشن است.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۱۷
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات ؛ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش تبیینی گام دوم انقلاب اسلامی در تالار لاله سپاه نینوا گفت: با این بیانیه یک رهنمود جدید از سوی امام جامعه صادر شد تا انقلابیون در آینده نظام اسلامی چه باید بکنند چراکه با گذشت یک چله از انقلابمان ، ما نیاز به یک سند جامع و راهبردی داشتیم تا بدانیم چگونه برای انقلاب در مسیر پیش رو نقش آفرینی کنیم.

سردار نجات افزود: امام خامنه ای( مدظله العالی) در این منشور راهبردی برای جوانان جایگاه ویژه ای دیده اند چرا که باور دارند آینده برای این جوانان است و بنده معتقدم این بیانیه باید به یک گفتمان ملی تبدیل شود و تحقق محتویات آن باید مطالبه آحاد مردم شود.

معاون فرهنگی سپاه تاکید کرد: در معاونت فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را به چند سرفصل تبدیل کرده ایم که نخستین سرفصل گام دوم ، تحقق تمدن نوین اسلامی و اتصال انقلاب اسلامی به انقلاب جهانی منجی عالم بشریت است.

وی افزود:سرفصل دوم راه طی شده انقلاب از آغاز تاکنون است که همه مسیر در چهل سال اول انقلاب را به تصویر می کشد زیرا خوب است جوانان پیشینه انقلاب اسلامی را بدانند که انقلاب چگونه از دل رژیم منحوس پهلوی سربلند کرد و در مقابل دنیا ایستاد.

نجات ضمن برشمردن برخی پیشرفت های ایران اسلامی طی ۴۰ سال گذشته خاطر نشان کرد: گام دوم نشان می دهد پیشرفت های ایران اسلامی صرفا یک ادعا و شعار نیست بلکه بر اساس اعداد، آمار و ارقام کارکرد ما در حوزه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به فتح مرز های جغرافیایی با گفتمان انقلاب در چله اول انقلاب تاکید کرد: خود ترامپ ادعا میکند میلیارد ها دلار در عراق خرج کردیم اما الان ایرانی ها آنجا هستند ، پس مرز های انقلاب ما نه با شعار خودمان بلکه با اعتراف دشمن قلب ها را فتح کرده است.

سردار نجات گفت: امام خامنه ای( مدظله العالی) در گام دوم اعتقاد دارند در این مسیر با سختی مواجه هستیم اما مشکلات اصلی را در چهل سال اول پشت سر گذاشته ایم.

معاون فرهنگی سپاه در پایان با اشاره به وحدت موجود در جامعه اظهار کرد: وحدت مذاهب یکی از ثمره های انقلاب اسلامی است فی الثمل در همین استان گلستان و در جریان سیل آق قلا و گمیشان وحدت اهل سنت و تشییع رخ نمایی می کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها