تشکیل جلسه همیاران ایمنی در ایستگاه راه آهن شاهرود

مدیرکل راه آهن شمالشرق (۱) گفت: اولین جلسه باشگاه همیاران ایمنی راه آهن در ایستگاه راه آهن شاهرود برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۴۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرشاد زاد خور اظهار کرد: اولین جلسه باشگاه همیاران ایمنی راه آهن در ایستگاه راه آهن شاهرود برگزار گردید.
مدیر کل راه آهن شمالشرق (۱) بیان کرد: به منظور ارتقای فرهنگ ایمنی در شبکه حمل ونقل ریلی و تاکید مدیر عامل محترم راه آهن و همچنین لزوم بهره گیری از ایده‌های نو واستفاده از فکر افراد خلاق، جلسه‌ای با حضور همیاران، والدین واعضای کمیته ایمنی برگزار شد و اهداف و برنامه‌های تشکیل باشگاه همیاران ایمنی ارائه شد.
زادخور با اشاره به تاثیر ایده ها، آثارهنری وفعالیت‌های خلاقانه در اجتماع بیان کرد:کوچکترین ایده ممکن است بهترین تاثیر را در ارتقای ایمنی شکل دهد و گستردگی آن می‌تواند همه‌ی همجواران، پرسنل و ذی نفعان را در برگیرد و اکنون موعد آن فرا رسیده که از ذهن خلاق و فعال خانواده راه آهن استفاده کنیم و گام جدیدی را برای ایمنی و ارتقای آن برداریم.
وی با اشاره به این مهم که ایمنی در شبکه حمل ونقل ریلی موجب افتخار خانواده راه آهن است ادامه داد: در گام نخست تشکیل این باشگاه با فراخوان اولیه و جامعه هدف فرزندان پرسنل در پایه اول متوسطه بیش از سی فرزند دختر وپسر در باشگاه همیاران ثبت نام کردند ودر مراحل بعدی بدون هیچ محدودیتی از نظر پایه‌های تحصیلی و نوع مشاغل، از نظرات، پیشنهادات وایده‌های نسل جوان عضو این باشگاه در ارتقای ایمنی بهره مند می‌شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار