مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان،طی پیامی به فرمانده وکلیه کارکنان سپاه استان، کسب عنوان موفق‌ترین سپاه در بین سپاه‌های استانی سراسر کشور را در نهمین جشنواره مالک اشتر تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۶۷۶۴۷
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان در پیامی به سردار جهانبخش کرمی ،فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان،کسب عنوان  موفق‌ترین سپاه در بین سپاه های استانی سراسر کشور را در نهمین جشنواره مالک اشتر فرماندهی کل سپاه ،به وی تبریک گفت.

 

در این پیام آمده است: به یقین روحیه انقلابی و مدیریت جهادی که دستاوردی از دوران حماسه و خطیر دفاع مقدس است، پشتوانه این افتخار و پاداش همراهی و همدلی همیشگی شما با شهیدان سرافراز است.

 

کسب عنوان موفق‌ترین سپاه در بین سپاه‌های استانی سراسر کشور را به محضرتان صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدواریم در اهداف متعالی سپاه پاسداران انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری همواره موفق باشید. 

 

گفتنی است جشنواره مالک اشتر به‌ عنوان یکی از برنامه‌های مطرح اشراف کلی مقام معظم رهبری در رده‌های نظامی و انتظامی بوده که همه ساله براساس نتایج حاصله از انواع مأموریت‌ها، فعالیت‌ها و اقدامات نیروهای مسلح برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظرات