فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده:
سجاد شیخیانی گفت: مهم ترین هدف در مدرسه این است که ما باید دانش آموزان را در آموزه های دینی و انقلابی، بررسی و رفع شبهات تقویت کنیم. فرمانده باید خودش را به سلاح علم مجهز کند که بهترین سلاح او است.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۰۶
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سروان سجاد شیخیانی فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده شهرستان بوشهر در دوره یاوران ولایت گفت: فرمانده‌های واحد‌های مقاومت دانش آموزی بایستی روحیه نشاط را داشته باشد. فرمانده باید در مدرسه مقبولیت داشته باشد همچنین رابطه خوبی با کادر مدرسه، که اگر رابطه صمیمی در کمال احترام داشته باشد در پیشبرد اهداف خود موفق خواهد بود.

سجاد شیخیانی با بیان اینکه علم سلاح دانش آموز است تاکید کرد: مهم‌ترین هدف در مدرسه این است که ما باید دانش آموزان را در آموزه‌های دینی و انقلابی، بررسی و رفع شبهات تقویت کنیم. فرمانده باید خودش را به سلاح علم مجهز کند که بهترین سلاح او است.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهرستان بوشهر ادامه داد: در دوره یاوران ولایت باید دانش آموزان کار تشکیلاتی را فرا بگیرند. اگر توانستند کار تشکیلاتی خوبی انجام بدهند، می‌توانند فرمانده موفقی در مدرسه باشند. البته اصل کار با حوزه‌ها است که رابطه خود را با فرماندهان قطع نکنند و این آموزش ادامه دار باشد.

شیخیانی با بیان تفاوت بسیج دانش آموزی با سایر اقشار بسیج توضیح داد: تفاوت عمده بسیج دانش آموزی به روز بودن این سازمان نسبت به سایر اقشار بسیج است. در اقشار دیگر بسیج تعداد خاصی از افراد در راس قرار می‌گیرند، اما در بسیج دانش آموزی هر ساله فرماندهان و چهره‌های جدیدی هستند و این خستگی کار در بحث کار با افراد تکراری را ندارد.

وی ادامه داد: کار در بسیج دانش آموزی کار بسیار سختی است ما با گروه‌های سنی سرو کار داریم که خیلی زود رنج هستند و باید در رفتار هایمان بیشتر حواسمان باشد. بچه‌های دانش آموزی بی ریا‌ترین و پاک‌ترین کار‌ها را در بسیج انجام می‌دهند بدون هیچ مزد و پاداش خاصی که این اخلاص کار‌های این عزیزان را نشان می‌دهد.

فرمانده حوزه دانش آموزی شهید فهمیده عنوان کرد: در مجموعه حوزه همه جوان هستند. شورای ما یکی از جوان‌ترین شورا‌هایی است که مشغول به کار است، و هر موفقیتی حاصل شده از وجود این عزیزان است.

در پایان سجاد شیخیانی گفت: امسال اتفاق بسیار خوبی افتاده است که دوره را خادمین اجرا می‌کنند. از روز اول باید دوره‌ها به این شکل پیش می‌رفت، اگر در روز اول مشکلاتی رخ دهد در طول زمان این مشکلات رفع خواهند شد. از صادق دارابی مسئول کمیته آموزشی دوره تشکر ویژه می‌کنم.


پایان خبر/

 

ارسال نظرات