خبرهای داغ:
معاون برنامه ریزی و توسعه عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با تاکید بر امید آفرینی رسانه ها در جامعه گفت: تلاش داریم با برنامه ریزی و ارتباط صنعت و کشاورزی و دانشگاه برنامه های میان مدت و بلند مدت در بخش آب انجام دهیم.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۴۸
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گلچهره محمدی در نشست خبری هفته دولت در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با گرامیداشت هفته دولت با اشاره به موضوع آب اظهار کرد: در موضوع آب اتفاق مثبتی در سطح شهرستان افتاده که فرمانداری شهرستان از جهاد کشاورزی خواست تا با دستگاه های مختلف اجرایی و مراکز علمی و پژوهشی جلساتی گذاشته شده است.
وی افزود: مرکز تحقیقات کشاورزی، پارک علم و فناوری، دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی، منابع طبیعی و هواشناسی شهرستان که در استان نمونه است به میزبانی جهاد کشاورزی سه جلسه برگزار شده که بین دانشگاه و صنعت و معدن و کشاورزی تعاملی ایجاد می شود که بتوان شرایط خوبی در شهرستان با استفاده از پس آب ها انجام دهیم.
معاون فرماندار شهرستان شاهرود ادامه داد: در این راستا در شرکت سیم کابل مغان و یک دامداری بسطام فعالیت هایی آغاز شده که اتفاق خوبی خواهد افتاد که گسترش به بقیه بخش های صنعت و معدن کشاورزی نیز داشته باشد تا استفاده بهینه با برنامه ریزی میان مدت و بلند مدت در شهرستان داشته باشیم تا با بحران آب مقابله کنیم.
وی با اشاره مشکلات کشاورزی با توجه به حوادث طبیعی مانند سیل و سرمازدگی گفت: در این بخش با اعتبارات دولتی که در بخش گلخانه ها و سایه بانی کشاورزی که بدون سقف از صندوق توسعه ملی پرداخت می شود تلاش داریم تا حدودی مشکلات را حل کنیم و در جلسات هماهنگی برای باغداری و کشاورزی در خصوص مصرف آب و مبارزه با سرمازدگی یا توجه به برنامه ریزی امیدواریم اتفاق خوب بیفتد که اگر اینگونه شود شرایط زندگی و تولید محصولات ما و میزان صادرات افزایش می یابد و سطح زندگی مردم را ارتقا دهد.
وی با بیان اینکه شاخص کاهش بیکاری در سه ماه اول امسال نسبت به سال گذشته را داریم که اتفاق مثبتی است افزود: داده ها و اطلاعات صحیح می تواند مبنای عملکرد مدیران جامعه باشد و هر قدر ما حتی کم امید را در وجود و جان و زندگی مردم جاری کنیم به آنها خدمت کردیم.
محمدی تاکید کرد: ما شفاف پاسخگو هستیم و از آن طرف رسانه ها در دادن اطلاعات درست به جامعه تلاش بیشتری کنند که هر قدر دقیق تر آمار اطلاعات را در بطن جامعه منتقل کنید مردم در جریان قرار بگیرند آگاهی ها بالاتر می رود.
وی با اشاره به تلاش های انجام شده در تنظیم بازار بیان کرد: باید فرهنگ درست مصرف کردن و به اندازه مصرف کردن را گسترش دهیم و در این زمینه موفق عمل کنیم.
معاون برنامه ریزی فرمانداری‌ ویژه شهرستان شاهرود تصریح کرد: از ۳۴۲ میلیارد تومان بودجه انجام شده در سطح استان در هفته دولت، ۱۲۵ میلیارد تومان جذب در شهرستان شده که ۴۰ درصد جذب استان به شهرستان شاهرود اختصاص یافته که باید از تلاش های محمدی فرماندار سابق تشکر کرد و امیدواریم که ادامه دار باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها