خبرهای داغ:
مدیر موسسه بامداد اندیشه:

دبیرخانه شبکه ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران به میزبانی ارومیه راه‌اندازی می‌شود

مدیر موسسه بامداد اندیشه از راه‌اندازی دبیرخانه شبکه ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران به میزبانی ارومیه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۶۲
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، فرزاد عبدی صبح امروز در نشست خبری که سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار کرد: شبکه ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران به میزبانی ارومیه راه‌اندازی می‌شود، که امید است فعالیت‌های آن مورد استقبال آحاد مردم قرار گیرد.

وی کارآفرینی اجتماعی را یکی از موضوع‌های جدید و در عین حال حائز اهمیت دانست و افزود: یک عنوان کتاب در این زمینه تالیف شده است که با حضور فعالان این عرصه از آن رونمایی خواهد شد.

این فعال اجتماعی از برگزاری نخستین همایش ملی کارآفرینی اجتماعی جوانان ایران به میزبانی ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد از یکم تا چهارم شهریور ماه در مرکز استان آذربایجان غربی با حضور 80 نفر از نمایندگان سمن‌های فعال سراسر کشور برگزار خواهد شد.

عبدی خاطرنشان کرد: کارآفرینی اجتماعی به فرآیندی اطلاق می‌شوند که طی آن یکی از آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه شناسایی شده و راه‌کارهای مفید و مناسب برای برطرف کردن آن بررسی می‌شود و در نهایت ضمن تلاش برای رفع این معضل اجتماعی در جنب آن اشتغال‌زایی نیز می‌شود.

مدیر موسسه بامداد اندیشه با بیان اینکه در قالب این دبیرخانه نسبت به رصد و پالایش عملکرد همه استان‌ها در زمینه کارآفرینی اجتماعی اقدام خواهد شد، اضافه کرد: با توجه به اینکه دبیرخانه این حرکت ملی در آذربایجان غربی دائر می‌شود، رصد و ارزیابی فعالیت سایر استان‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی به حضور معاون وزیر ورزش و جوانان تندگویان در آئین افتتاحیه این دبیرخانه اشاره کرد و بیان داشت: دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان و استاندار آذربایجان غربی با معاون ورزش، برگزاری آئین افتتاحیه دبیرخانه و برپایی کارگاه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های تدارک یافته برای هفته پیش رو است.

انتهای پیام

ارسال نظرات