فرمانده سپاه ناحیه شازند گفت: بدون شک مراسم با شکوه بازسازی واقعه غدیر خم امسال ، مصداق حقیقی وحدت و همدلی همه مردم مومن، خداجو، موحدان و آزادگان این بخش بر محور ولایتمداری، استکبارستیزی و مبارزه با انحراف بود.
کد خبر: ۹۱۶۷۷۸۴
|
۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰

باز سازی واقعه غدیر در شهر شهباز شازند 

محمد مهجوری  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی شازند؛ ابراز کرد: خدا را شاکر و سپاسگزاریم که مراسم بازسازی واقعه بزرگ و تاریخی غدیر خم در شهر شهباز با حضور هزاران انسان ولایتمدار، مومن ،  عاشق و شیفته مولی امیر المومنین علی بن ابیطالب ( ع )، با شکوه و عظمت برگزار گردید .

وی ادامه داد: عاشقان آن حضرت ضمن اظهار ارادت به آستان مقدسش، بار دیگر آرمان ها و ارزش های اسلام ناب را به سمع و نظر جهانیان رساندند.

این مقام مسئول بیان داشت: بدون شک مراسم با شکوه بازسازی واقعه غدیر خم امسال ، مصداق حقیقی وحدت و همدلی همه مردم مومن، خداجو، موحدان و آزادگان این بخش بر محور ولایتمداری، استکبارستیزی، مبارزه با انحراف بود.

ایشان  از زحمات همه مسؤلین دلسوز ، بسیجیان سلحشور، و ملت خستگی ناپذیر این خطه، بویژه مردم شهید پرور و قدرشناس شهر شهباز و بخش قره کهریز ، جهت میزبانی شایسته و کریمانه از هزاران بازدیدکننده،  تقدیر و تشکر نمود و با اشاره به هجمه فکری و فرهنگی دشمنان برای ضربه زدن به دین و اعتقادات مردم کشوربه ویژه عاشورا و غدیر، گفت: واقعه غدیرخم حقیقتی عظیم است که باید برای احیاء و توسعه آموزه ها و تعالیم آن تلاش کنیم.

فرمانده سپاه شازند با بیان اینکه ترویج و گسترش فرهنگ غدیر مهمترین عمل است،افزود: ترویج فرهنگ غدیر از نیازهای جامعه امروزی برای گسترش فرهنگ اسلامی است.
وی واقعه غدیر را یکی از وقایع بسیار مهم و اساسی و فراموش نشدنی تاریخ اسلام عنوان کرد و اظهارداشت: غدیر روز تعلیم الگویی همیشگی برای حکومت‌های الهی و متعلق به همه عصر‌ها است.

 

قابل ذکر است مهجوری در پایان از درگاه خداوند متعال برای ملت همیشه سرافراز ایران ، توفیق روز افزون، سعادت و عاقبت بخیری را مسالت داشت.

 

 باز سازی واقعه غدیر در شهر شهباز شازندباز سازی واقعه غدیر در شهر شهباز شازندباز سازی واقعه غدیر در شهر شهباز شازند

 

ارسال نظرات