امام جمعه موقت مراغه با تاکید بر لزوم تلاش برای رفع مشکلات جامعه توسط مسئولان گفت: تکیه بر خودباوری و توجه به مسائل اقتصادی و فرهنگی زمینه‌ساز شکست توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۰۹
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حمید محمدی راد در خطبه های نمازجمعه مراغه افزود: دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی از طریق فرهنگ و اقتصاد، می خواهند مشکلات عدیده ای برای جامعه و مردم ایجاد کنند.
وی ادامه داد: ایجاد ابتذال در بین جوانان و رواج اعتیاد از راهبردهای دشمنان برای تحلیل و به ضعف کشاندن نیروی انسانی کشورمان است.
حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: در زمینه اقتصاد نیز، باید به تولیدکنندگان به عنوان رزمندگان اقتصادی نگاه ویژه ای شود تا در برابر بدخواهان نظام و جامعه اسلامی بتوان ایستاد.
خطیب جمعه مراغه گفت: باید امروز تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و در مسیر رونق تولید و اشتغال گام برداریم تا دشمنان را مایوس کنیم.
حجت الاسلام محمدی راد با اشاره به رهنمودهای رهبری در جمع اعضای هیئت دولت افزود: توجه به راهبردها و سخنان رهبری در وضعیت کنونی، راهگشای جامعه خواهد بود.
وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت ادامه داد: توجه مردم و مسئولان در زمینه رعایت حقوق متقابل ملت و دولت زمینه ساز تعالی و اقتدار ملی خواهد بود.
وی اضافه کرد: دولت و مسئولان کشور وظیفه دارند به عنوان حقوق ملت، در رفع مشکلات مردم، ایجاد امنیت، رفاه و عدالت تلاش کنند.
وی با اشاره به رونمایی از سامانه دفاع موشکی باور ۳۷۳ افزود: ساخت این سامانه تشان دهنده خوباوری و خودکفایی کشورمان با وجود تحریم هاست.

ارسال نظرات