فرماندار شهرستان خاتم تضمین بقای رژیم صهیونیستی را عامل نا امن کردن منطقه از سوی امریکا دانست.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۱۷
|
۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت فرماندار شهرستان خاتم در بین نمازگزاران جمعه هرات سخنرانی کرد.
مهندس فرجام فاضلی در ابتدای سخنان خود به وضعیت فعلی کشور اشاره کرد و گفت : امروز شرایط جامعه ما یک شرایط عادی نیست به ویژه پس از خروج امریکا از برجام ، وی در ادامه به دشمنی امریکا علیه ایران اسلامی و اهداف خروج از برجام اشاره کرد .
فرجام فاضلی در ادامه با اشاره به درخشش ایران اسلامی در سراسر جهان به راهبرد امریکا از نا امن کردن منطقه را تلاش برای بقای رژیم صهیونیستی دانست .
مهندس فاضلی در بخش دیگری از سخنان خود دولت را رکن اصلی نظام اسلامی دانست و به ترویج روحیه امید در جامعه تاکید کرد و با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بر حضور پر شور مردم در صحنه های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی تاکید کرد .
فرماندار خاتم در ادامه به مهمترین دستاوردهای دولت در شرایط تحریم کشور اشاره کرد و برخی از خدمات صورت گرفته از سوی دولت را برشمرد .
مهندس فاضلی در ادامه به دستاوردهای دولت در استان یزد اشاره کرد و گفت : رویکرد دولت در استان توزیع عادلانه است ، توجه به بحث اشتغال و حفظ اشتغال موجود را رویکرد بعدی دولت در استان نام برد و به نرخ بالای بیکاری در شهرستان خاتم اشاره کرد.
وی در ادامه به بحث کاهش اسیب های اجتماعی پرداخت و به مهمترین اسیب های شهرستان اشاره کرد و افزود در راستای رفع این اسیب ها کارگروه های مختلفی توسط ادارات تشکیل شده است .
اشاره به نشاط اجتماعی در جامعه از دیگر مباحثی بود که فرماندار شهرستان خاتم بدان اشاره کرد و گفت : نشاط اجتماعی مساوی با هنجار شکنی و از بین رفتن ارزش ها نیست و در قبال خون شهدا ما مسوولیم و اجازه هنجار شکنی در شهرستان را نخواهیم داد .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات