فرجامی فاضلی فرماندار شهرستان خاتم طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شهرستان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۷۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۵:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، فرجامی فاضلی فرماندار شهرستان خاتم طی پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد شهرستان تبریک گفت.

در این پیام امده است:

بسمه تعالی

آغاز هفته دولت فرصتی مغتنم برای معرفی دستاورد‌ها و خدمات دولت خدمتگزار در بخش‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و توسعه زیرساخت‌ها در مناطق مختلف شهرستان است.

در شرایط کنونی کشور لازم است با کار و تلاش بی وقفه و با برنامه ریزی؛ پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا را به پیش برده و امید بخشی را در بین مردم افزایش دهیم. انشااله همچنان شاهد روند خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان باشیم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، این هفته دولت را به مدیران و مسئولان و کارمندان دستگاه‌های مختلف به ویژه مدیران وکارکنان ادارات شهرستان خاتم تبریک عرض می‌نمایم و توفیق روزافزون این عزیزان را در ارایه خدمات شایسته به کشور و مردم عزیزمان از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.
فرجام فاضلی/فرماندار شهرستان خاتم
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات