در میعادگاه نماز جمعه همت آباد برگزار شد:
آیین وحدت بخش و عبادی سیاسی نمازجمعه؛ در میعادگاه نمازجمعه همت‌آباد رستاق برگزارشد.
کد خبر: ۹۱۶۷۸۹۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ امام جمعه رستاق در خطبه اول نماز جمعه این هفته رستاق؛ به مناسبت روز خانواده در رابطه با نهاد خانواده در اسلام نکاتی را از قرآن و روایات بیان کرد و از وظایف زوجین حفظ از کیان و اساس این نهاد دانست.
حجه الاسلام دلاوری در خطبه دوم به رهنمود‌های مقام معظم رهبری به هیات دولت اشاره کرد و گفت: از ویژگی‌های دولت در گام دوم انقلاب اسلامی؛ جوانگرایی و مهیا نمودن زمینه حضور جوانان در کلیه مسئولیت‌ها است.
وی همچنین به حمله پهبادی انصارالله یمن به مراکز نفتی عربستان اشاره کرد و گفت: این موضوع به نوعی اتمام حجت با عربستان و هشدار به امارات بود و معرف انقلاب پهبادی یمن در کنار قدرت موشکی بود.
خطیب جمعه رستاق در ادامه با اشاره به آزاد سازی نفتکش ایران با حکم دادگاه جبل الطارق؛ گفت: امروز سایه اقتدار ایران بر سر انگلیس و آمریکا است و این موضوع رویای ائتلاف دریایی آمریکا علیه ایران اسلامی را پایان داد و اقتدار ایران را تثبیت نمود.
وی همچنین موضوع منطقه کشمیر را که دو کشور هند و پاکستان بر سر آن تنش دارند بنا بر فرمایشات رهبری نظام خباثت انگلستان دانست که نتیجه اقدامات انگلیس به هنگام خروج از شبه قاره هند بود و تعمدا این زخم را در این منطقه برجای گذاشتند.
امام جمعه رستاق همچنین در خطبه‌های نمازجمعه روز پزشک را به پزشکان تبریک گفت و از خدمات پزشکان مرکز جامع سلامت رستاق تجلیل بعمل آورد.
خاطر نشان میگردد؛ به مناسبت روز پزشک در حاشیه مراسم نماز جمعه رستاق؛ میز سلامت تشکیل شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات