فرمانده سپاه ناحیه در لردگان در آئین تجلیل از رده های برتر این ناحیه گفت: مالک اشتر شخصیتی اخلاقی، بصیر ، شجاع و ولایت مدار بود.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۰۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره مالک اشتر و تجلیل از رده های برتر ناحیه مقاومت شهرستان لردگان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری در این مراسم با اشاره به خصوصیات مالک اشتر، گفت: با مراجعه به تاریخ اسلام و مرور ویژگی های مالک اشتر، مشخص می شود که این شخصیت برجسته جهان اسلام در دوران خود خدمات زیادی برای حفظ اسلام و ولایت انجام داده و در همه عرصه ها شخصیتی مثال زدنی بوده است.

نظری ادامه داد: مالک اشتر در زمان امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) یک سرباز و فرمانده شجاع و گوش به فرمان ولی بود و این مطیع ولایت بودن خود را در جنگها و صحنه های اجتماعی نشان داد  و ماجرای اهانت یکی از یهودیان در بازار به ایشان و انداختن باقیمانده سبزی ها بروی ایشان، نشان بزرگواری و نزدیکی این شخصیت بزرگ در جهان اسلام است.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به ماموریت سپاه و بسیج، گفت: امروز بسیجیان و سپاهیان عزیز باید همچون مالک اشتر نخعی سرباز مورد اطمینانی برای ولایت باشند و حضور مطمئن و با قدرت آنها در عرصه های داخلی و خارجی بر قدرت ولایت فقیه می افزاید و این نعمت الهی روز به روز ارزش واقعی خود را در جهان به نمایش می گذارد.

وی تلاش شبانه روزی بسیجیان و خادمین نظام را سبب حفظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای  آن دانست و ادامه داد: حفظ دستاورد های انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف سپاه و بسیج است که این راه با خون شهدای زیادی آبیاری شده و اکنون باید این درخت تنومند به سلامت پیش رود تا اهداف کامل آن محقق گردد.

نظری ضمن تقدیر از رده های ناحیه مقاومت لردگان گفت: در جشنواره مالک اشتر سعی می شود رده های برتر معرفی گردد و کارکرد آنها برای سایرین بازگو شود، که این خود زمینه رشد و بهتر شدن برنامه ها را در پی دارد.

در پایان این مراسم از رده های برتر ناحیه مقاومت شهرستان لردگان با هدای لوح تقدیر تجلیل شد.

ارسال نظرات