نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: بستر تقابل جبهه استکبار با جبهه اسلامی، ماندگاری انقلاب بر اصول خود است، در صورت زنده ماندن انقلاب اسلامی مرگ جبهه استکبار قطعی است.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۲۹
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در گردهمایی اساتید طلاب بسیجی در مشهد اظهار داشت:یکی از برجسته‌ترین ابعاد سیره اهل بیت (ع)، تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها در شرایط مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه روحانیت باید سنگرنشین باشد، افزود: در این وضعیت که جبهه کفر و استکبار در برابر جبهه اسلام است روحانیت رسالت سنگین‌تری دارد.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران اظهار داشت: روحانی در سنگرنشینی انقلاب  پیشتاز بوده و در پیش برندگی انقلاب نقش اساسی دارد.

حاجی صادقی در تبیین یک ویژگی روحانی بسیجی گفت:  روحانی بسیجی علاوه بر انقلابی بودن امت را در این سنگرنشینی حفظ می‌کند.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی روحیه انقلابی و جهادی را در کشور پرورش داده است و امروز برای پیاده‌سازی دین، روحانیان وظایف سنگینی را به دوش می‌کشند و  انجام این رسالت‌ها جز از طریق برخی از الزامات مانند دارا بودن روحیه جهادی امکان پذیر نیست.

نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران بستر تقابل جبهه استکبار با جبهه اسلامی را ماندگاری انقلاب بر اصول خود عنوان کرد و گفت: در صورت زنده ماندن انقلاب اسلامی مرگ جبهه استکبار قطعی است.

وی بیان داشت: دشمنان به رنبال تعویض گفتمان انقلاب اسلامی هستند لذا به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی است. تبدیل تقابل فکری به تقابل در استراتژی و روش نیز از اهداف دیگر دشمنان است.

وی تصریح کرد: نباید از شیطان انتظار خوبی داشت، ذات آمریکا شیطنت و ذات استکبار حمله است، ما باید این حمله را به بر اساس تدابیر رهبری به فرصت تبدیل کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها