شانزدهمین یادواره سردار شهید نورعلی یونسی و آلاله های سرخ با سخنرانی سردار محمدرضا یزدی، فرمانده سپاه تهران بزرگ در مسجد باب الحوائج(ع) ترک محله شهرستان قائم شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۳۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در شانزدهمین یادواره سردار شهید نورعلی یونسی و آلاله های سرخ حضور بهم رسانید و در مسجد باب الحوائج(ع) ترک محله شهرستان قائم به ایراد سخن پرداخت. 

وی در این یادواره با اشاره به تحقق وعده حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تحقق بسیج در جهان اسلام ابراز داشت: همانطور که امام ما فرمودند: «اگر روزی بسیج در جهان اسلام شکل بگیرد، دشمنان ما زمین گیر خواهند شد»، بحمدلله امروز با شکل گیری بسیج جهان اسلام، ما از حد و مرز انقلاب و جمهوری اسلامی در داخل کشور فراتر رفته ایم و بسیجیان جهان اسلام از رزمندگان پاکستانی، افغانستانی، یمنی، سوری، فلسطینی، ایرانی، عراقی، آذری و چندین کشور دیگر به خوبی و با قدرت ارتش محمد رسول الله(ص) را تشکیل داده اند، ارتشی که قدرت و صلابت خود را به خوبی به دشمنان نشان داده و دشمن سیلی خورده اینهاست.  

فرمانده سپاه تهران بزرگ رویکرد دشمنان جهان اسلام به ویژه آمریکا علیه بسیج جهان اسلام را مذبوحانه قلمداد نمود و تصریح کرد: دشمنان اصلی ما یعنی آمریکا و صهیونیست ها دیگر نمی توانند در برابر قدرت بسیج در جهان اسلام اقدامی کنند، البته تمام تلاش و نیرنگ خود را به کار بسته اند ولی به فضل خدا ناموفق بودند. تیر آخر دشمنان مسئله «نفوذ» در میان مسئولین ماست تا با تهییج و تحریک آنان بتوانند به خواسته ها و نیرنگ های خود برسند.

سردار یزدی در بیان اهمیت مسئله نفوذ و جاسوسی به مثابه یک ابزار کارآمد دشمن برای رسوخ در نیروهای انقلاب و ارزش های بسیج اذعان داشت: دشمن همواره درصدد است تا مسئله جاسوسی را در کشورمان به نتیجه برساند و آنچه مدنظر خودشان است را بر مردم، جامعه و ارزش های ما تحمیل کند لذا ما بایستی بسیار هوشیار و مراقب باشیم چرا که استعمارگران و دشمنان نظام اسلامی به این جهت که تا به امروز نتوانسته اند به صورت مستقیم مردم ما را زمین گیر کنند لذا به عناوین مختلف سعی در آشیانه سازی در افراد انقلابی، مناصب و سمت های مهم کشور دارند تا به هدف شوم خود دست پیدا کنند. 

وی در ادامه با خطاب قرار دادن افرادی و مسئولینی که در برابر فرامین رهبری قرار می گیرند افزود: افراد منتسب به «پروژه نفوذ آمریکایی»، دقیقا همان افرادی هستند که در برابر بیانات مقام معظم رهبری«مد ظله العالی» سخنان جدیدی مطرح می کنند و یا به نوعی از دستورات و فرامین ایشان سرپیچی می کنند. این افراد در واقع مجریان طرح نفوذ دشمن هستند. 

یزدی در بیان ویژگی های افراد نفوذی ادامه داد: این دسته افراد همواره سعی دارند مقاومت ما و جبهه ی شیعیان منطقه را خدشه دار کنند و ما را وادار به تسلیم کنند. افراد نفوذی در واقع کسانی هستند که وقتی همه تدبیرها، توطئه ها و نیرنگ دشمنان بی نتیجه ماند و آن ها مقاومت جانانه نیروهای انقلابی را در همه عرصه ها مشاهده کردند، به دنبال تحقق نقشه های شوم خود از طریق بکارگیری چنین افراد خائن و سست عنصری شدند که سعی در ایجاد تفرقه در میان مردم و رهبری معظم انقلاب دارند.

سردار یزدی در پایان با تجلیل از مقام شامخ شهیدان به ویژه شهدای مدافع حرم پرداخت و خاطرنشان کرد: ما باید مراقب باشیم هر ندای تفرقه افکنانه ای که به نفع دشمن است را قطع کنیم. این ندا، ندای خیانت به کشور، نظام مقدس اسلامی و خوش خدمتی به دشمنان ماست.

ارسال نظرات