همزمان با جشنواره اسوه؛

تجلیل از برترین های مسجدمحوری بسیج در فارسان

جشنواره اسوه و تجلیل از برترین های مسجد محوری بسیج در شهرستان فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۴۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جشنواره تجلیل از اسوه ها و برترین های مسجد محوری بسیج ویژه پایگاه ها  و حوزه های مقاومت شهرستان فارسان با حضور فرماندار و سایر مسئولان و بسیجیان شهرستان در محل حسینیه سپاه فارسان برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام یوسفی، مسئول شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان فارسان ضمن قدردانی از تلاش های بسیجیان و سپاه در جهت پویایی و زنده نگه داشتن مساجد، گفت: اینکه پایگاه های بسیج در محل مساجد واقع هستند خیلی مفید و موثر است و سبب دوستی و انس بیشتر جوانان به مسجد می شود و همچنین فعالیت این پایگاه ها باعث می شود تا فضای مساجد همچنان پویا و فعال باشد.

وی افزود: مساجد نباید تنها مختص نماز و دعا باشند؛ بلکه باید محور فعالیت های اجتماعی و یک کانونی برای فعالیت ها باشند و از این انزوا خارج شوند.

فرماندار شهرستان فارسان نیز گفت: تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی باید در جهت احیای مساجد کوشا باشند و مساجد شهرستان را به محلی پررونق تبدیل کنند که اگر این چنین شود و مساجد ما فعال شوند بر همه چیز ازجمله اخلاق اجتماعی، سبک زندگی و حتی اقتصاد تاثیر خواهد گذاشت و جامعه رو به پیشرفت خواهد بود.

طاهری در ادامه گفت: به لطف خدا ادارات شهرستان فارسان از انسجام و اتحاد خوبی برخوردار هستند و با این اتحاد موجود میزان موفقت در هر کاری بیشتر خواهد بود.

وی افزود: ان شاءالله ادارات و دستگاه های اجرایی با همین اتحاد بتوانند مساجد را دوباره شکوهمند و پر رونق کنند.

 در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و هدیه از اسوه های مسجد محوری بسیج شهرستان فارسان تجلیل شد.

 

ارسال نظرات