خبرهای داغ:

بیانیه سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی استان سمنان

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج اصناف، بیانیه سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی استان سمنان به شرح زیر است :
کد خبر: ۹۱۶۷۹۷۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، چهارم شهریور ماه یادآور حماسه جاویدان و قهرمانانه ی دلاورمردانی همچون شهید حاج مهدی عراقی و فرزند برومندش ( حسام الدین ) می باشد که افتخارات بزرگی را برای نسل های آینده ایران اسلامی به یادگار گذاشته به طوری که ملت ایران و جهانیان هیچ کدام حضور جدی و مشارکت غیرتمندانه عزیزان این مرز و بوم را در هشت سال دفاع مقدس ، که با تقدیم خون هزاران شهید در کشور بویژه 318شهید اصناف استان سمنان فراموش نخواهند کرد لذا چهارم شهریور ماه که روز شهادت حاج مهدی عراقی و فرزند برومندش ( حسام الدین ) است به روز بسیج اصناف نام گرفت.
در دوران جنگ و پس ازآن نیز اصناف و بازاریان بعنوان میعاد گاه تداوم دفاع همه جانبه از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی با فعالیت ها ی مناسب و متنوع خود عرصه دیگری از حیات خویش را به نمایش گذاشته و امروز نیز شاهدیم اصناف و بازاریان این مرز و بوم در قالب یک تشکل الهی ، با حضور فعال در عرصه های اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی ، سیاسی و سازندگی در حمایت و پشتیبانی از طبقات ضعیف و نیازمند همراه با ملت غیور ایران در تمامی عرصه ها ، این نقش برجسته ی خود را به بهترین نحو تداوم می بخشند .
لذا بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی استان سمنان ضمن حمایت و پشتیبانی از منویات ورهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) وسرلوحه قراردادن فرمایشات ایشان , ازمسئولین استان انتظارداریم:
1- در سال رونق تولید ضمن بیعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ( حفظ ا...) ، ادامه دهنده راه شهدای اصناف و بازار باشیم ودر اجرای فرامین مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )در زمینه رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی از هیچ تلاش و کوششی همچون جهاددردوران دفاع مقدس دریغ ننماییم .
2- همراه با دیگر آحاد جامعه نسبت به تبیین فرمایشات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی) که در بیانیه گام دوم انقلاب ایراد فرمودند با بکارگیری جوانان متعهد، مومن و پای کار انقلابی در رونق تولید و اقتصادمقاومتی تمام تلاش خود را برای تحقق بخشیدن به این امرمهم به کارببندیم.
3- ما خواستارپیگیری مجدانه ارائه گزارش جامع و قاطع فرمان 8 ماده ای مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) به سران قوا در تاریخ 10/2/80 در مبارزه با فساد اقتصادی را هستیم .
4-نسبت به شناسایی ومعرفی شبکه های قاچاق کالا ,احتکار,اجحاف,گرانفروشی,کم فروشی,عدم عرضه کالا,دلالی های کاذب و... اقدام نموده وافرادخاطی رابه دستگاه قضایی معرفی نمایند.
درپایان این بیانیه ما بسیجیان اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی اعلام می داریم که آمریکا ازشیطان بدتراست وبه هیچ وجه آمریکا راقابل اعتماد ندانسته وآن رابه عنوان یک دولت استکباری وبدعهدمی شناسیم وباردیگرتوطئه های سخیف دشمنان راباهمدلی و وحدت ,نقش برآب نماییم .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی استان سمنان
شهریور 98

ارسال نظرات
پر بیننده ها