خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی:
مدیرکل کانون آذربایجان شرقی ضمن تشریح اهداف و برنامه های بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی، فعالیت قصه گویی را بخشی از هنر زندگی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۷۱
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان، علی بینش با اعلام این مطلب تاکید کرد : قصه گویی نقش اثر گذاری در انتقال مفاهیم تربیتی و ایجاد همدلی و صمیمیت در بین اعضای خانواده دارد.
وی در عین حال افزود: انتقال تجربه‌ها، تقویت مهارت خلاقیت، مثبت اندیشی، امید به آینده و احترام به همنوع از جمله مفاهیم و دستاوردهایی هستند که از طریق فعالیت قصه‌گویی قابل تحقق است.
بینش با اشاره به اقدامات و برنامه‌های کانون در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سال گذشته با اجرای طرح‌های جدید و ابتکاری تلاش کرده تا اقشار مختلف جامعه به ویژه خانواده‌ها را ترغیب به حضور در جشنواره قصه‌گویی نماید.
وی در عین حال تصریع کرد: مراحل استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی از اواخر تیر ماه سال جاری آغاز شده و تا ۱۷ شهریور علاقه‌مندان برای شرکت در این رقابت می‌توانند به سایت این جشنواره به آدرس kanoonfest.ir مراجعه و پس از ثبت نام، قصه‌های خود را بارگذاری نمایند.
بینش، با اشاره به انتشار فراخوان این جشنواره، که در بخش‌ها و موضوعات مختلف منتشر شده‌است افزود: همزمان با اعیاد قربان و غدیر خم و دهه امامت و ولایت و به منظور ترغیب خانواده‌ها به حضور در این رقابت، جشن قصه‌گویی در برخی از مراکز کانون در تبریز و شهرستان‌ها برگزار شده است و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
مدیر کل کانون آذربایجان شرقی، تاکید کرد: مرحله استانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی مهرماه سال جاری در تبریز برگزار و برگزیدگان آن به مرحله‌ای که آبان‌ماه در ارومیه اجرا می‌شود، معرفی خواهند شد.
بینش، در عین حال افزود: برای حضور در این جشنواره، ثبت‌نام و بارگذاری قصه‌ها در سایت جشنواره ضروری است.
مرحله پایانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی آذرماه سال جاری همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات