فرمانده کل سپاه پاسداران بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران توانست در چهار دهه در برابر همه توطئه های استکبار ایستادگی و ان را خنثی کند و این به برکت ولایت و جاذبه امامت است.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۸۰
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز در دومین همایش اساتید بسیجی حوزه‌های علمیه استان‌های قم، تهران، خراسان رضوی و اصفهان که در مجتمع فرهنگی و آموزشی امامت مشهد برگزار شد؛ اظهار داشت: تمدن غرب در حال نابودی است و در عین حال شاهد طلوع و درخشش اسلام ناب هستیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: اسلام دو تمدن بزرگ آن زمان را تحت تاثیر قرار داده و به عنوان تمدنی نوین سعادت بشریت را فریاد بزند.

وی با اشاره به اتحاد منافقان و کافران در برابر اسلام گفت: اصولا جبهه ای که قدرت برتر را دارد پیروز میدان است اما وقتی قدرت قلیل در برابر قدرت های بزرگ پیروز می شود حقیقتی ماورای آن وجود دارد که تصور من این است که ما شاهد تفسیر آیات الهی بر روی زمین هستیم.

سردار سلامی بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران توانست در چهار دهه در برابر همه توطئه های استکبار ایستادگی و ان را خنثی کند و این به برکت ولایت و جاذبه امامت است.

وی اظهار کرد: هرگز در غرب رهبرانی طلوع نکردند که سعادت انسان‌ها برایشان اهمیت داشته باشد و برای اینکه انسان‌ها را از ظلم و بی‌عدالتی نجات دهند، تلاش کنند. فلسفه سیاسی آن‌ها ظلم بوده و این فلسفه‌ای دشمن‌ساز است. در این سو می‌بینید حرکات ما در میدان را یک فلسفه سیاسی عمیق و ژرف رهبری می‌کند و عمل نظامی ما از  منطق و فلسفه معنوی و الهی تاثیر می‌پذیرد و هدایت می‌شود.

سرلشکر سلامی تصریح کرد: یمن چگونه خود را از زیر آوار‌ها بیرون آورد درحالی که تمام قضاوت‌ها و تصورات جهانی حاکی از آن بود که این ملت در برابر تهاجمات بسیار شدید از بین می‌رود؛ اما امروز عربستان، امارات و آمریکا را عاجز کرده است و تمام فرودگاه‌های سعودی زیر سیطره پهپاد و موشک‌های یمنی قرار گرفته است.

وی افزود: دشمن هرچه کرد علیه خود آن‌ها تمام شد. می‌خواستند با توطئه‌های جنگ‌های نیابتی و تکفیری حلقه مقاومت را شکسته و نفوذ ما را از بین ببرند درحالیکه امروز اگر ما هم بخواهیم نفوذ انقلاب را کم کنیم، نمی‌توانیم.

وی ادامه داد: ما در واقع به دلیل عدم میل به دشمن، موفق شدیم؛ می‌دانیم دشمن برای حل مسائل ما هیچ تلاشی نمی‌کند و اگر راهکاری نیز ارائه می‌دهد در جهت تخریب و کوچک شدن ماست. به عبارت دیگر مقاومت با سلاح اتفاق نمی‌افتد؛ مقاومت مفهومی معنوی است و از روح سرچشمه می‌گیرد.

فرمانده سپاه پاسداران در ادامه گفت: در پاسخ به کسانی که می‌گویند تا چه زمانی باید مقاومت کنیم باید بگوییم که مقاومت هر چه ادامه پیدا کند عامل قدرتمندترشدن ماست. مقاومت به معنای تولید و حرکت است و در مقابل، ایستادن و پذیرش فشار نوعی تسلیم شدن است.

وی در ادامه گفت: بین استراتژی برداشتن تحریم و برداشتن اثر تحریم زمین تا آسمان فاصله است؛ برداشتن تحریم یعنی وابستگی به دشمن. دشمن چنین توانایی ندارد، اروپا نمی‌تواند و آمریکا هم اراده ندارد، اما برداشتن اثر تحریم به معنای میل کردن به درون، اندیشیدن به درون و ما باید حذف تأثیر تحریم را در دستور کار قرار دهیم.

سرلشکر سلامی گفت: امروز دشمن درباره ما به اشباع تهدید رسیده است و می‌داند بیش از این قدرتی ندارد، اما قدرت مقاومت ما آغاز شده است؛ مقاومت ما بی‌انت‌ها است، در حالیکه فشار دشمن محدود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها