مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: طرح ولایت کشوری، دوره‌ای برای خودسازی دانشجویان در تمام ابعاد خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۸۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، توحید رستمی در دیدار و گفتگوی صمیمی با دانشجویان خواهر و برادر حاضر در دوره طرح ولایت افزود: دانشجویان طرح ولایت در حقیقت مصداق بارز و عینی جوان انقلابی مد نظر مقام معظم رهبری هستند که می‌توانند بار انقلاب را به دوش بکشند و به پیام مقام معظم رهبری به یکی از جوانان اشاره نمودند:

"چشم به راهیم که شما فرزندان تازه نفس اسلام و قرآن، خود ساخته و کامل شده، از راه برسند و بار‌های کشور را بر دوش بگیرند، تلاش و مجاهدت و توکل به خدا شرط‌های لازم اند"

رستمی عنوان کرد: لازم است دانشجویان در این دوره چهل روزه به خود ساختگی و کامل شدن تفکر انقلابی خود برسند، چرا که یکی از اهداف این دوره این است که نیروی در طراز انقلاب تربیت شود.

وی بیان کرد: جوانان دانشجوی حاضر در این دوره باید به درجه‌ای از تعالی برسند تا بتوانند بار‌های کشور را بر دوش بگیرند و در نهایت کلید توسعه را در کشور روشن کنند.

رستمی با اشاره به اینکه این دوره برای دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی در مسائل اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است افزود: شما دانشجویان به نمایندگی از جامعه جوان لازم است که با مبانی و اندیشه‌های ناب اسلامی آشنا شده و از این نظام فکری مستحکم که به واسطه شرکت در این دوره برایتان فراهم شده است برخوردار شوید.

وی عنوان کرد: از مزایای این دوره افزایش قدرت تشخیص جوانان برای مقابله با مشکلات اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور و مستحکم شدن تفکرات دانشجویان است.

رستمی اذعان کرد: علاوه بر خودسازی که در نتیجه شرکت در این دوره برای خودتان کسب کرده اید می‌توانید به عنوان مربی، بر افکار سایر دانشجویان که توفیق شرکت در این دوره را نداشته اند تاثیر گذار باشید و به نوعی در دگرسازی دانشجویان هم موثر باشید.

مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان عنوان کرد: در سال ۹۸ نسبت به سال‌های قبل به طور متوسط تعداد دانشجویان شرکت کننده در دوره طرح ولایت کشوری ۷ برابر یعنی ۷۰۰ درصد بیشتر شده است.

وی بیان کرد: همچنین ۲۰ درصد دانشجویان شرکت کننده در دوره طرح ولایت از دانشجویان اهل تسنن استان کردستان می‌باشند که این ظرفیت بالایی جهت کادرسازی برای انقلاب اسلامی و همچنین نشان دادن وحدت مثال زدنی بین شیعه و سنی در استان کردستان می‌باشد.

وی در خاتمه بیان کرد: دوره طرح ولایت کشوری در بازه زمانی ۱۶ تیر ماه تا ۲۵ مرداد فعالیت و اعزام دانشجویان را آغاز و بازه زمانی دوم آن از ۳۰ تیر ماه تا ۷ شهریور فعالیت خود را در مشهد مقدس آغاز کرده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات