حسن سیاهکالی از برادر شهید ش گفت: شهید حمید سیاهکالی اهتمام زیادی در مصرف کالای ایرانی داشت در جائیکه چای به ایشان تعارف شد و با این حال که خیلی خسته بود و متوجه شد این چای ایرانی نیست و با این حال که نصف استکان چای را خورده بود بعد که فهمیدچای خارجی است استفاده نکرد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۹۴
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، برادر شهید سیاهکالی در جمع پایوران ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان از برادر شهیدش گفت: خصوصیت فردی و اجتماعی شهید از جمله رفتار ایشان با زیر دستان، سربازان وظیفه، برخورد ایشان در مقابل غیبت کردن؛ که برادر بزرگوار ایشان تأکید کردند که نامبرده در طول زندگی خود، خط قرمزهایی را ترسیم کرده بودند از جمله در جلسه غیبت به هیچ عنوان سکوت نمی کردند و جلوی غیبت کردن را می گرفتند و اگر جلسه غیبت ادامه داشت جلسه را ترک می کرد و اهتمام ایشان به نماز جماعت حتی در جبهه مقاومت سوریه اهمیت می دادند که شخصا ایشان افرادی که در پست نگهبانی نبودند را جمع می کرد و نماز جماعت را تشکیل می داد و از کنار مشکلات مردم، همکارانشان به راحتی نمی گذشت و تا جایی که می توانست برای رفع مشکلات قدمی بر می داشت. او یک ورزشکار و پهلوان به تمام معنا بود با این حالیکه مربی بودند برادر زاده اش از متربیان بود اما عادلانه با متربیان برخورد می کرد حتی اگر برادر زاده اش باشد.

شهید احترام زیادی به پدر و مادرش قائل بود و پای خودش در مقابل آنان دراز نمی کند حتی اگر پایش جراحت داشت.

شهید حمید سیاهکالی اهتمام زیادی در مصرف کالای ایرانی داشت در جائیکه چای به ایشان تعارف شد و با این حال که خیلی خسته بود و متوجه شد این چای ایرانی نیست و با این حال که نصف استکان چای را خورده بود بعد که فهمید چای خارجی است استفاده نکرد.

شهید سیاهکالی در همسر داری نمونه بود که چنان با همسرش رفتار کرده بود که به عشق ایشان همسر بزرگوارشان از خادمین شهداء، مربیان صالحین شده بود. و شروع زندگی هم برایش خیلی مهم بود که با گناه شروع نشود که حضرت آقا امام خامنه ای (حفظه الله تعالی) در دو جلسه مهم در جمع خبرگان رهبری و ستاد یاواره شهدای قزوین تذکر دادند که سبک زندگی شما هچون این شهید گردد که قبل از عروسی سه روز، روزه گرفتند و چون زندگی اش توأم با اهل بیت بود.

همرزمان شهید سیاهکالی تعریف کردند با این حالیکه جراحت شدیدی براشته بود اما هیچ عجز و ناله ای نداشت و تا لحظه شهادت با طمأنینه ذکر اهل بیت بر لب داشت.

ارسال نظرات