مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ زنی ۴۳ پروژه برقرسانی در هفته دولت امسال خبرداد.
کد خبر: ۹۱۶۷۹۹۵
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
داود راهزادی با بیان اینکه ۴۳ پروژه برقرسانی درافتتاح و کلنگ زنی ۴۳ پروژه برقرسانی در هفته دولت هفته دولت امسال با اعتباری بالغ بر ۲۷ ملیارد و ۶۸۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود، گفت: از ۴۳ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت امسال در حوزه برقرسانی، ۴۰ پروژه افتتاحی و سه پروژه کلنگ زنی است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مهمترین پروژه‌های افتتاحی هفته دولت در حوزه برق را توسعه و احداث شبکه‌های برق شهری سررود شمالی، احداث شبکه برق چهارمداره خروجی از ایستگاه ۱۳۲ کیلوولت شهرستان چرام، توسعه و اصلاح شبکه روستایی تنگ ابدال بهمئی به نمایندگی از ۱۰ پروژه روستایی دیگر، برق رسانی به روستای وهری بخش سرفاریاب چرام و توسعه و احداث روستای شاه زینعلی باشت عنوان کرد.
راهزادی، توسعه و اصلاح شبکه برق روستایی حوزه امامزاده جعفر (ع)، توسعه و احداث شبکه‌های برق روستایی حوزه‌های دیل و خیرآباد گچساران را از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت امسال در کهگیلویه و بویراحمد برشمرد.
وی گفت: توسعه شبکه‌های برق در سطح شهر لنده، توسعه و احداث شبکه‌های برق پروژه‌های ورزشی (چمن مصنوعی) دهدشت و اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های برق خیابان شهید کلانتری باشت ازمهمترین پروژه‌های کلنگ زنی هفته دولت امسال در حوزه برق است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: از ۴۳ پروژه افتتاحی و کلنگ زنی برقرسانی روستایی و شهری این استان در هفته دولت امسال، ۲۲ پروژه در بویراحمد و دنا، ۱۴ پروژه در کهگیلویه بزرگ و ۷ پروژه در گچساران و باشت افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.
ارسال نظرات